Eikö kukaan muu pue tyttövauvalleen vaaleansinistä...???
Kommentit (5)
Ei tietenkään mitään autokuvioisia juttuja.
Mutta kyllä niitä löytyi sinisiä tytön vaatteitakin.
Itse en pidä punaisesta vaan sininen on lempivärini, joten kyllä vauvallekin sitä puin.
Ihan oli tummansininen bodykin, yhdistin sen kirkkaanpunaisiin potkareihin.
eihän se edes ole mitenkään " poikien väri" . Ärsyttää kaikki värikoodit.
Mulla on v.sin perusbody usein farkkumekon kanssa ja sit on v.sin vakosamettihousut jossa lahkeessa v.pun kukkasia :) Ja paljon muitakin v.sin vaatteita löytyy noi vaan tuli ekana mieleen!
Pojallekkin ostan aina ensisijaisesti jonkun muun värisiä vaatteita. Kirkas turkoosi ja tumma sininen ehkä silloin tällöin on ok, mutta vaaleansinistä en osta kummallekkaan sukupuolelle koskaan!
Kaikista kammottavinta sininen (kaikki sävyt) on sisustusvärinä. Äitini rakastaa sinistä ja hänen olohuoneensa on aivan hirvitys kaikkine sinisine pintoineen ja tavaroineen. Puistatus....
Siis ihan vauvalle, hieman isommalle eri asia.
XD