Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

(Seksi)unet exästä???

Vierailija
06.12.2015 |

Olen nähnyt viime aikoina unia entisestä miehestäni, yhtenä yönä seksiunta ja viime yönä ei-seksiunta mutta exäni oli kuitenkin siinä. En ole ihan varma mutta tuntuu että olen nähnyt tällä viikolla kolmannenkin unen hänestä..
Mitä tämä tarkoittaa? Sen voin sanoa etten todellakaan ole päässyt yli hänestä, rakastan häntä vieläkin kovasti....

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
06.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No varmaan se tarkoittaa just sitä mitä sanoitkin.

Vierailija
2/4 |
06.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä.

Eto tapahtui jo vuonna 2003 eikä olla sen jälkeen nähty. Olen avioliitossa onnellisesti, mutta exää kai rakastan aina vaikka jän minut jättikin ja jäin katkeraksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
06.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No varmaan se tarkoittaa just sitä mitä sanoitkin.

Niin kai sitten

Vierailija
4/4 |
06.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näen yhdestä nuoruuden ex-naisestani jatkuvasti seksiunia. Aina toistuvana aiheena se viimeinen yö/aamu kun hän jo seurusteli meikäläisestä seuraavan kanssa. Mutta piti vielä tulla puhumaan asiat halki kuin aikuiset konsanaan. Yhtä vähän puhuttiin kuin seurustellessamme, mutta mikäli mahdollista vielä himokkaammin pupusteltiin kuin silloin joskus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi viisi