Lue keskustelun säännöt.
Hirveä ahdistus, avaanko skumpan vai otanko Diapamin?
Kommentit (6)
Kun se pamin vaikutus lakkaa, niin ahdistaa vielä enemmän. Kokemusta on. Ota mieluummin se skumppalasi.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Ai, kyllä mulla tulee alkoholista pahempi jälkiahdistus kuin diapamista. Ja siis ihan jo lasillisesta.
Diapam on juuri ahdistukseen tarkoitettu LÄÄKE.
Diapan. Voi kun mullakin olis.