Kärpänen ja Lampela Linnan jatkoilla kimpassa!!!

Vierailija

http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-1449435361816.html

Ei paljon järki taida päätä pakottaa...

Sivut

Kommentit (17)

Vierailija

Miks tolla naisella on kaikissa kuvissa sellainen uhoava kovismainen katse? Sellainen jota välttelen tuolla kaupungilla kulkiessani koska ajattelen aina että silleen katsovat ihminen haluaa vaan haastaa riitaa.

Vierailija

Mua oikeesti kiinnostaa, että mikä on mennyt juristiin, joka aiempina vuosina julkisuusdessa esiintyessään on ollut aina asialinjalla? Pari viime vuotta on sitten mennytkin aika lujaa. Ei olisi ykkösvaihtoehto, jos juristia palkkaisin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mua oikeesti kiinnostaa, että mikä on mennyt juristiin, joka aiempina vuosina julkisuusdessa esiintyessään on ollut aina asialinjalla? Pari viime vuotta on sitten mennytkin aika lujaa. Ei olisi ykkösvaihtoehto, jos juristia palkkaisin.

Erosi ja sitten hurahti tohon julkisuuspyöritykseen. Lisää kuvioon vielä pari julkisuudenkipeää kaunista naista ja soppa on valmis.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ei kai noi nyt sentäs linnassa olleet? Eihän?

Linnan jatkoilla, luehan. On siellä muitakin, jotka eivät linnassa olleet, vielä :)

Typerä nainen.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

No tämä just. Meinasin tehdä tästä oman aloituksenkin. Lampelan täytyy olla ilmeisen älykäs, joten mitä ihmettä?? Onko sillä aivokasvain?

Vierailija

Mutta Kärpänenhän rakastaa Lampelaa eikä toivo hänelle kuin hyvää. Että voi nainen olla naiivi - lätty lätisee taas pian ja Lampela on vähän toisenlaisessa linnassa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

No tämä just. Meinasin tehdä tästä oman aloituksenkin. Lampelan täytyy olla ilmeisen älykäs, joten mitä ihmettä?? Onko sillä aivokasvain?

5-kympin villitys. Ei oo eka eikä vika mies joka sekoo.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kai noi nyt sentäs linnassa olleet? Eihän?

Linnan jatkoilla, luehan. On siellä muitakin, jotka eivät linnassa olleet, vielä :)

Typerä nainen.

Kiitos, oi sinä viisas!

Vierailija

Lampelan pitää esitää ihanaa miesystävää vielä niin kauan, että oikeusjuttu Kärpäsen kanssa kaikissa oikeusasteissa on käyty läpi. Sitten saa Kärpänen lepattaa kattoon kattoon, kun Lampela ottaa seuraavan blondin pyöritykseen.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat