Kärpänen ja Lampela Linnan jatkoilla kimpassa!!!
http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-1449435361816.html
Ei paljon järki taida päätä pakottaa...
Kommentit (17)
Ei kai noi nyt sentäs linnassa olleet? Eihän?
Miks tolla naisella on kaikissa kuvissa sellainen uhoava kovismainen katse? Sellainen jota välttelen tuolla kaupungilla kulkiessani koska ajattelen aina että silleen katsovat ihminen haluaa vaan haastaa riitaa.
Mua oikeesti kiinnostaa, että mikä on mennyt juristiin, joka aiempina vuosina julkisuusdessa esiintyessään on ollut aina asialinjalla? Pari viime vuotta on sitten mennytkin aika lujaa. Ei olisi ykkösvaihtoehto, jos juristia palkkaisin.
No ei, mut pitää päästä telkkariin jäihin alla millä hyvänsä. Kuka hullu lampelaa asianajajana käyttää?
Siinä tosiaan vakka löytänyt kantensa :) Onnee matkaan.
Vierailija kirjoitti:
Mua oikeesti kiinnostaa, että mikä on mennyt juristiin, joka aiempina vuosina julkisuusdessa esiintyessään on ollut aina asialinjalla? Pari viime vuotta on sitten mennytkin aika lujaa. Ei olisi ykkösvaihtoehto, jos juristia palkkaisin.
Erosi ja sitten hurahti tohon julkisuuspyöritykseen. Lisää kuvioon vielä pari julkisuudenkipeää kaunista naista ja soppa on valmis.
Vierailija kirjoitti:
Ei kai noi nyt sentäs linnassa olleet? Eihän?
Linnan jatkoilla, luehan. On siellä muitakin, jotka eivät linnassa olleet, vielä :)
Typerä nainen.
Vierailija kirjoitti:
Mua oikeesti kiinnostaa, että mikä on mennyt juristiin, joka aiempina vuosina julkisuusdessa esiintyessään on ollut aina asialinjalla? Pari viime vuotta on sitten mennytkin aika lujaa. Ei olisi ykkösvaihtoehto, jos juristia palkkaisin.
No tämä just. Meinasin tehdä tästä oman aloituksenkin. Lampelan täytyy olla ilmeisen älykäs, joten mitä ihmettä?? Onko sillä aivokasvain?
Mutta Kärpänenhän rakastaa Lampelaa eikä toivo hänelle kuin hyvää. Että voi nainen olla naiivi - lätty lätisee taas pian ja Lampela on vähän toisenlaisessa linnassa.
Vierailija kirjoitti:
Ei kai noi nyt sentäs linnassa olleet? Eihän?
Kyllä Lampela voi päästä linnaan jos sama meno jatkuu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua oikeesti kiinnostaa, että mikä on mennyt juristiin, joka aiempina vuosina julkisuusdessa esiintyessään on ollut aina asialinjalla? Pari viime vuotta on sitten mennytkin aika lujaa. Ei olisi ykkösvaihtoehto, jos juristia palkkaisin.
No tämä just. Meinasin tehdä tästä oman aloituksenkin. Lampelan täytyy olla ilmeisen älykäs, joten mitä ihmettä?? Onko sillä aivokasvain?
5-kympin villitys. Ei oo eka eikä vika mies joka sekoo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kai noi nyt sentäs linnassa olleet? Eihän?
Linnan jatkoilla, luehan. On siellä muitakin, jotka eivät linnassa olleet, vielä :)
Typerä nainen.
Kiitos, oi sinä viisas!
Lampelan pitää esitää ihanaa miesystävää vielä niin kauan, että oikeusjuttu Kärpäsen kanssa kaikissa oikeusasteissa on käyty läpi. Sitten saa Kärpänen lepattaa kattoon kattoon, kun Lampela ottaa seuraavan blondin pyöritykseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kai noi nyt sentäs linnassa olleet? Eihän?
Linnan jatkoilla, luehan. On siellä muitakin, jotka eivät linnassa olleet, vielä :)
Typerä nainen.
Kiitos, oi sinä viisas!
Typerällä naisella viittasin kärpäseen...
Danita oli aina niin ystävällisen näköinen ja wow miten upeat sääret! Mitä heidän suhteelle tapahtui?
Julkisuuden ja kameroiden takia ne on siellä, ei toistensa.