Lue keskustelun säännöt.
Hei kannustakaa mua kirjoittaman eräs juttu, joka pitäisi olla tänään valmis!
09.04.2007 |
Voi laiskuus sentään..
Nyt juurikin pitäisi kirjoittaa erästä juttua, jonka deadline on huomenna ja lehteen siis.
Kannustakaa? :D
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla