Lue keskustelun säännöt.
Profiili palvelut, siivousliike, onko kenelläkään kokemusta?
16.04.2007 |
Katselen noita kotisiivousfirmoja tässä, kun pitäisi siivooja löytää, noita on vaan niin kamalasti nykyään, että vaikea valita... Onko kokemuksia ko. firmasta?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
On kokemusta, en suosittele. Kysy kavereiltasi ja sukulaisiltasi kuka on känyt heillä ja onko ollut hyvä. Tosin vaihtuvuus on suurta kotisiivousyrityksissä. Monet lähtee helpompii, kevyempiin ja paremmin palkkattuihin töihin. Pese ite tai pyydä jotain avuksi.