Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Kannattaisiko nyt laittaa kaikki peliin ja lyhentaa mahdollisimman paljon lainaansa, jotta sitten olisi vahemman maksettavaa,
29.04.2007 |
jos korot todella nousevat? Ei muuta kuin kesäreissurahat vaan asuntolainaan?
Kommentit (3)
me lyhennettiin se mikä pystyttiin ekstraa
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija:
Nyt ei kannata ottaa lyhennysvapaita. Korkojen ennustetaan olevan vuoden lopussa 7-8% tasolla (12kk euribor).
Alue: Aihe vapaa
Nyt ei kannata ottaa lyhennysvapaita. Korkojen ennustetaan olevan vuoden lopussa 7-8% tasolla (12kk euribor).