Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikähän vikana? menee yli oman äo:n

Vierailija
16.04.2007 |

Kun pesen pyykkiä koneella, niin 60 asteessa pestyt pyykit tuoksuvat raikkaille ja puhtaille, mutta 40 asteeessa pestyt tunkkaisille ja likaisille.

Kumpaankin käytän tuoksuttomia pesuaineita.

Onko koneen vaihto edessä, vai mikä mättää?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
16.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaiva töhkä pois, käytä huuhteluaineena väkiviinaetikkaa tai pese välillä kone 90 asteessa.

Vierailija
2/2 |
16.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei meillä ainakaan lasten " kura-hiekka-loska-muta" -pyykki puhdistu 40 asteessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän neljä