Lue keskustelun säännöt.
Kaverilla on leopardikuvioiset sängynpeitteet ja tyynylakanat :D Oksettaa mikä wt-tyyli
26.11.2015 |
Luojan kiitos ei ole mitään seinätarroja. Käy sääliksi hänen miestään, huomaa selvästi ettei ole ollut mitään sanomista sisustamisen suhteen.
Kommentit (7)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Olisko kuitenki pussilakanat ja tyynyliinat?
Onneksi sinä et ole yhtään wt hymiöinesi.
Parhaat kyydit saadaan lepardeissa! Ainakin meillä mies menee ihan villiksi, kun vedän sortsit leoparditrikoiden päälle. Saa vaalea tekotukka kyytiä ja pinkki huulipunani löytyy ihan muualta kuin huuliltani! Grauuuuh! Shhhhhhhh! Täällä sähisee aito naaras! Varo tai tulee kynnestä ;D
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Miten niin wt? Yleisempää tuo tyyli on Lähi-idässä ja Afrikassa. Olisko kuitenkin bt?
Kävitkö meillä? Tuliko jo oksu? Mieheltäni terveisiä että ihan hyvin lakanoissa viihtyy ja varsinkin kun saa olla niissä mun kanssa eikä kenekään ylimielisen harakan