Lue keskustelun säännöt.
Uusi sivutuloverokortti, miten päätulon verokortti?
26.11.2015 |
Nykyinen veroprosentti siis riittää loppuvuodeksi. Nyt olisi vain tilaisuus tehdä loppuvuosi kakkostyötä, eikä tekisi mieli maksaa siitä lisäprosenttia. Ajattelin, että tilaisin uuden sivutuloverokortin tällä nykyisellä perusprosentilla. Kysymys kuuluu, säilyykö päätoimen verokorttini entisellään, vai tuleeko se myös samalla uusiksi?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
up