Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uusi sivutuloverokortti, miten päätulon verokortti?

Vierailija
26.11.2015 |

Nykyinen veroprosentti siis riittää loppuvuodeksi. Nyt olisi vain tilaisuus tehdä loppuvuosi kakkostyötä, eikä tekisi mieli maksaa siitä lisäprosenttia. Ajattelin, että tilaisin uuden sivutuloverokortin tällä nykyisellä perusprosentilla. Kysymys kuuluu, säilyykö päätoimen verokorttini entisellään, vai tuleeko se myös samalla uusiksi?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
26.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä neljä