Groupon lopetettu
Hyvä Asiakas,
Sinut ohjattiin automaattisesti tälle sivustolle Grouponin sivustolta Suomi.
Groupon on lopettanut liiketoimintansa suomi: ssa, emmekä valitettavasti voi enää tarjota asiakkaillemme uusia diilejä.
Kommentit (19)
Harmittaa, muutenkin rahasta tiukkaa niin tuolta sai välillä "arjen luksusta".
Voi harmi todellakin. Onneksi ehdin hommata matkan ja monia tuotteita tuli hankittua sitä kautta.
Niille yrittäjille, jotka erehtyi tarjoamaan Groupon-diilejä, se oli aivan kamala. Vakiasiakkaita sillä ei saanut, koska moni diilejä ostanut ei suostu maksamaan normihintaa mistään vaan kiertää tarjousten perässä. Tarjousten piti taas olla niin huikeita että siinä sai yrittäjä käytännössä tehdä ilmaista työtä aika paljon.
Vierailija kirjoitti:
Niille yrittäjille, jotka erehtyi tarjoamaan Groupon-diilejä, se oli aivan kamala. Vakiasiakkaita sillä ei saanut, koska moni diilejä ostanut ei suostu maksamaan normihintaa mistään vaan kiertää tarjousten perässä. Tarjousten piti taas olla niin huikeita että siinä sai yrittäjä käytännössä tehdä ilmaista työtä aika paljon.
Totta, mutta itse kyllä löysin palvelun avulla monta hyvää ravintolaa, joissa olen käynyt syömässä myös normaalihinnalla :)
Ostin Groupon-kupongin kampaamoon, joka tarjosi kuumat sakset -hiustenleikkuuta. Hinta vaikutti kohtuulliselta (alle 30 euroa) Helsingin hintatasoon nähden. Ajattelin, että pitkiin suoriin hiuksiini kuumilla saksilla saisi siistit latvat, jotka haaroittuvat ikävästi. Tuli vain melko petetty olo, kun kampaamo lisäsikin tuohon tarjoushintaan pitkien hiusten lisän eli jouduin pulittamaan käynnistä noin 50 euroa. Väittäisin, että lyhyen tukan leikkaaminen johonkin malliin olisi ollut 50 euron arvoinen ennemmin kuin oman pitkän tukan latvojen tasaaminen.
Tällaisen palvelun osalta en jää kaipaamaan Grouponia, mutta varmasti sitä kautta on ollut tarjolla ihan kunnollisiakin palveluita ja tuotteita.
Onko ne jo ostetut lahjakortit vielä voimassa?
Vierailija kirjoitti:
Onko ne jo ostetut lahjakortit vielä voimassa?
Tuolla lukee vaan, että: Mikäli haluat asiakkaana lisätietoja tällä hetkellä voimassaolevista Groupon-lahjakorteistasi, voit olla yhteydessä asiakaspalveluumme.
Vierailija kirjoitti:
Miksiköhän?
Koska niillä meni globaalisti huonosti. Ainakin kaikkien pohjoismaiden Grouponit lopetettiin.
Tuossa juuri eilen katselin, että sieltä olisi voinut tilata joitakin tavaroita. En vaan saanut tilauksia tehtyä ja hyvä niin.
Vierailija kirjoitti:
Niille yrittäjille, jotka erehtyi tarjoamaan Groupon-diilejä, se oli aivan kamala. Vakiasiakkaita sillä ei saanut, koska moni diilejä ostanut ei suostu maksamaan normihintaa mistään vaan kiertää tarjousten perässä. Tarjousten piti taas olla niin huikeita että siinä sai yrittäjä käytännössä tehdä ilmaista työtä aika paljon.
Jep. Meillä paikallinen ravintola haksahti siihen Grouponin diiliin. Asiakkaita kyllä tuli, ja paljon. Valitettavasti suurin osa asiakkaista kävivät vain sen kerran, alennuskupongin kanssa. Vuoden verran jaksoi sinnitellä kunnes lopettivat.
Groupon oli yrittäjille täysi sika, ja polki hinnat lopulta niin alas, että tukehtui omaan paskaansa. Teki kaikille palveluksen lopettamalla. Ei tämä yhteiskunta pyöri sillä tavalla, eikä kenenkään bisnes toimi, jos ilmaiseksi pitää tehdä ttyötä tai postittaa tavarat. Monta vuotta ollaan oltu Grouponin tavarantoimittajana, ja ollaan edelleenkin. Pohjoismaidne kanssa lopetettiin yhteistyö viime vuoden kesällä, koska siellä on oli niin härskit jätkät puikoissa, ettei siinä ollut tolkunhäivää. Olen TODELLA VAHINGONILOINEN; että lopulta menettivät työpaikkansa. Keski-ja Etelä-Euroopassa on Grouponin kavereilla sentään jotain järkee ja inhimillisyyttä. Suomen, Ruotsin, Norjan ja Tanskan tuotepäälliköt olivat aivan sikoja riistäjiä, ja saivat sopivan opetuksen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niille yrittäjille, jotka erehtyi tarjoamaan Groupon-diilejä, se oli aivan kamala. Vakiasiakkaita sillä ei saanut, koska moni diilejä ostanut ei suostu maksamaan normihintaa mistään vaan kiertää tarjousten perässä. Tarjousten piti taas olla niin huikeita että siinä sai yrittäjä käytännössä tehdä ilmaista työtä aika paljon.
Jep. Meillä paikallinen ravintola haksahti siihen Grouponin diiliin. Asiakkaita kyllä tuli, ja paljon. Valitettavasti suurin osa asiakkaista kävivät vain sen kerran, alennuskupongin kanssa. Vuoden verran jaksoi sinnitellä kunnes lopettivat.
Mun on kyllä jotenkin vaikea uskoa tuollaisia tilanteita Grouponin syyksi. Asiakashankinta on tosi kallista, joten jokin tuo ne asiakkaat sisään niin siitä eteenpäin on yrittäjän vastuulla luotava asiakkaalle sellainen kokemus että tulee toistekin.
Tietenkään se ei kaikilla toimi ja kaikki ei sitä osaa hyödyntää, mutta tekeekö se koko kanavasta huonon? Ei mun mielestä.
Itse en käyttänyt koskaan Grouponin palveluita, koska en luottanut sillä saamani palvelun olevan yhtä hyvää kuin mitä normaalihintainen asiakas saa.
Mä jäin käyttämään hieroojan palveluksia, kun olin ensin tuolta diilin ostanut.
Vierailija kirjoitti:
Toimitusjohtajana Endorfiinikoukussa-blogistin (ex?-)mies...!
Mikäs siinä on kun kaikki nämä hämärät zinzinot ja muut verkostomarkkinointifirmat liittyvät jotenkin blogeihin? Helpon rahan hankkija löytää ilmeisesti toisen helpon rahan perässä juoksijan vai?
Vierailija kirjoitti:
Itse en käyttänyt koskaan Grouponin palveluita, koska en luottanut sillä saamani palvelun olevan yhtä hyvää kuin mitä normaalihintainen asiakas saa.
Minä olen pitkään etsinyt hyvää kosmetologia ja sen takia kokeilin yhtä tuon Grouponin kautta. Kosmetologi oli ihan mukava, suomea hyvin puhuva aasialainen nainen, joka kysyi aluksi, mitä haluan (oli pari vaihtoehtoa), mutta ei sitten kuitenkaan tehnyt pyytämääni hoitoa. Siinä naamiot kasvoilla oli vaikeaa alkaa protestoida ja hoidon jälkeen hän häipyikin toiseen huoneeseen kiireen vilkkaa. Laitoin palautetta Grouponin kautta, mutta en siis todellakaan mennyt toiste, vaikka sain kosmetologilta mainosviestejäkin. Olisi kannattanut tehdä se hoito, mitä olivat Grouponin kautta markkinoineet.
Itsellä sekä hyviä että huonoja kokemuksia Grouponin kautta kokeilemistani yrityksistä, osan kohdalla en kyllä ihmetellyt miksei normaalistimaksavia asiakkaita oikein löydy. Todella surkeitakin kokemuksia oli.
Harmi sinänsä että loppui, pääsi kuitenkin kokeilemaan esim. uusia joogatunteja ja ravintoloita, ja jos tykkäsi, saattoipa kokeilun jälkeen ostaa vielä kymppikortinkin tai käydä uudestaan syömässä..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niille yrittäjille, jotka erehtyi tarjoamaan Groupon-diilejä, se oli aivan kamala. Vakiasiakkaita sillä ei saanut, koska moni diilejä ostanut ei suostu maksamaan normihintaa mistään vaan kiertää tarjousten perässä. Tarjousten piti taas olla niin huikeita että siinä sai yrittäjä käytännössä tehdä ilmaista työtä aika paljon.
Jep. Meillä paikallinen ravintola haksahti siihen Grouponin diiliin. Asiakkaita kyllä tuli, ja paljon. Valitettavasti suurin osa asiakkaista kävivät vain sen kerran, alennuskupongin kanssa. Vuoden verran jaksoi sinnitellä kunnes lopettivat.
Mun on kyllä jotenkin vaikea uskoa tuollaisia tilanteita Grouponin syyksi. Asiakashankinta on tosi kallista, joten jokin tuo ne asiakkaat sisään niin siitä eteenpäin on yrittäjän vastuulla luotava asiakkaalle sellainen kokemus että tulee toistekin.
Ne tollot joitka ajelee ympäri suomea ämpäreiden ja muiden perässä on noita kuponkisyöjiä. Se on pelkkää persnettoa mitä ne tuo, ne on just niitä jotka tuo vaan hiekkaa lattialle ja eikun seuraavalle lattialle. Se ei ole asiakashankintaa, mutta kuponkifirma on tietenkin onnistunut vakuuttamaan tuon ravintolan siitä. Grouponin syytähän se ei ole että kusettivat yrittäjää, yrittäjän pitäisiä nädä ilmaisen lounaan ohi (pun). Mutta hyvä että on pois markkinoilta kuitenkin.
:((( sinne menk ravintoladiilit!