Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oli pakko piilotta facekaverin julkaisut, koska se kirjoittaa aina murteella!

Vierailija

Ei osaa ilmeisesti kirjakieltä ollenkaan, kun kaikki tilapäivitykset, kommentit yms kirjoitettu murteella. Esim. "Mä pirän siitä kun saa nährä kavereita". "Mä tiärän mitä tehrä". On pikkasen rasittavaa lukea.....

Kommentit (7)

Vierailija

Noi murre-ihmiset on kyllä vastenmielisiä. Kirjotettuna aivan saakelin hirveetä.. Eikä kyllä puhuttunukaan ole kauhean kummoista.

Joskus on mainittu jo, mutta ne "ketä"-sanan väärinkäyttäjät ansaitsevat 10 ruoskaniskua jokaisesta kerrasta kun väärinkäyttävät tuota sanaa.

YMmärrän ja tsemppiä!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ei osaa ilmeisesti kirjakieltä ollenkaan, kun kaikki tilapäivitykset, kommentit yms kirjoitettu murteella. Esim. "Mä pirän siitä kun saa nährä kavereita". "Mä tiärän mitä tehrä". On pikkasen rasittavaa lukea.....

Ymmärrät kai ettei omakaan viestisi ole KIRJAKIELTÄ? Tarkoittanet siis yleispuhekieltä...

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Noi murre-ihmiset on kyllä vastenmielisiä. Kirjotettuna aivan saakelin hirveetä.. Eikä kyllä puhuttunukaan ole kauhean kummoista.

Joskus on mainittu jo, mutta ne "ketä"-sanan väärinkäyttäjät ansaitsevat 10 ruoskaniskua jokaisesta kerrasta kun väärinkäyttävät tuota sanaa.

YMmärrän ja tsemppiä!

Kyllä hyvin osattu murre aina tuollaisen sekasotkun voittaa.

Vierailija

se taas että kirjoitetaan sillä raastavan ärsyttävällä oulun murteella, niin saa aikaan mielikuvan, että ihminen on vähä vajaa :D pittää ja tullee jiiennee... että ku rasittavaa!!!

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat