Lue keskustelun säännöt.
Minkä arvosanan miehesi antaidi a) itselleen b) sinulle?
10.11.2015 |
Satuin kysymään jostan päähän pälköhdyksestä, että minkä kouluarvosanan mues antaisi itselleen miesten sarjassa ja minulle naisten sarjassa. Tyyliin markkina-arvoteoriana, mm. ulkonäön sujteen ja sen suhteen, kuinka haluttava partneri olisi.
Mies antoi itselleen täyden kympin. Minulle alemnan arvosanan.
Olen kyllä aina tiennyt, että hänellä on ns erinomainen itsetunto ja on tullut kriittisemmäksi minua kohtaan, mutta olihan tuo mykistävää. Mitä ajattelisitte vastaavassa tilanteessa?
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla