Lue keskustelun säännöt.
Puhelinongelma?
10.11.2015 |
Onko muilla ollut vastaavaa? Puhelin käynnistyy uudelleen itsestään ja samalla SIM-kortti tietysti lukkiutuu. Puhuessa näyttölukko ei toimi, ja puhelin esim. mykistää puhelun, soittaa jollain muulle tms. Todella ärsyttävää. Mistä voi johtua? Tämä jo toinen puhelin joka tekee tuota.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Up