Lue keskustelun säännöt.
Miksi joku suomalainen haluaa antaa lapselle nimeksi Alessa?
10.11.2015 |
Miksi ylipäätään ihmiset haluavat antaa lapsilleen sellaisia nimiä, joista tulee mieleen jotain aivan muuta?
Alessa? Miksei Tarjouksessa?
Kommentit (7)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Toihan on ihan selvästi lyhennetty väännös Aleksandrasta, ja ihan söpö sellainen, mikä vika? Suomessa on paljon muitakin ihan perinteisiä suomalaisia nimiä, jota on tuollaisia lyhennysväännöksiä. Vaikka Liisa.
Tyttäreni Alessa, Rea ja poikani Sale ja Rabatt.
Alessia on kaunis nimi, Alessa nimeä en ole koskaan kuullutkaan...???
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alessandran olen kuullut (Nannini), Alessa lienee lyhenne siitä. Ei hyvä suomalaiselle lapselle. Jos siis on tarkoitus elää Suomessa.
Minusta tuo on ihan kiva nimi. Eipä tulisi kyllä mitenkään mieleen merkitys "tarjouksessa" tuosta, jos joku esittelisi itsensä Alessaksi. Jos se olisi Alennuksessa, niin sitten voisi tullakin ;)