Lue keskustelun säännöt.
Mitä jos Safarissa yksityisessä selauksessa
28.09.2015 |
avaa kolme välilehteä, ja sitten sulkee keskimmäisen, niin tuleeko kolmannesta välilehdestä toinen? Eli siirtyykö toisen välilehden kirjautumiset ja sivuhistoria nyt kolmoselle?
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla