Kysely homoseksuaalisessa suhteessa eläville
1. Koetko, että seksuaalinen suuntautumisesi näkyy päälle päin? (vaatteet, eleet, ääni yms.)
2. Koostuuko ystäväpiirisi paljolti muista seksuaalivähemmistöihin kuuluvista?
3. Missä tilanteessa tapasit nykyisen kumppanisi? (paikka, tilaisuus, porukka jne.)
Lähinnä mietin, mistä voi löytää kumppanin muulta kuin klubilta tai Pride-kulkueesta, jos ei näytä selkeästi ei-heterolta.
Kommentit (19)
1. Kyllä. Olen poikatyttö.
2. Ei. Yksi homo on lähimpiä ystäviäni, ja pari lesboa on hyvänpäiväntuttuja. Suuri osa heteroita.
3. Netistä :). Tavattiin viikon päästä nettikirjoittelun aloittamisesta, ja kohta ollaan 2vuotta yhdessä oltu, ja asuttu vuoden verran yhdessä.
AP, jokainen on vastannut kolmoseen netti. Oletko kokeillut? :)
Uskaltaako sitä vasta kaapista tulleena 23-vuotiaana yrittää tapailla? Vai olenko mä kokemattomana jo liian vanha rupu
1. Ei näy. Kumppanista(poikatyttö) kyllä joskus voi tietyt ihmiset erottaa..
2. Ei. Melkein kaikki heteroita, yksi bi.
3. Netti.
1. Vaatetuksesta ja muutenkin ulkoisesta olemuksesta saattaa joku arvata. Tyttöystävä on taas tosin erittäin femme.
2. Aika fifty-fifty heteroita ja seksuaaliseen vähemmistöön kuuluvia.
3. Netistä.
1. Osasta näkee ja osasta ei
2. Löytynee sekä heteroita ja lesboja. Oikeastaan aikalailla saman verran
3. Yhteisestä harrastuksesta (joukkuelaji)
Öö, mikä kysymys tuo oli... 23 on nuori vielä. Ja kokemattomuus luultavasti vain plussaa.
[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 20:39"]
Öö, mikä kysymys tuo oli... 23 on nuori vielä. Ja kokemattomuus luultavasti vain plussaa.
[/quote]
Omat ystävät on seurustelleet ensimmäisiä kertoja jo joskus 12-vuotiaina ja monet naimisissa tai lapsia, niin jotenkin sitä tuntee itsensä vanhaksi, kun ei ole edes koskaan pitänyt ketään kädestä. Enkä tunne yhtäkään homoa, joten mitään vertailukohtaa ei oo. Lähinnä jännittää vaan.
[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 20:42"]
[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 20:39"]
Öö, mikä kysymys tuo oli... 23 on nuori vielä. Ja kokemattomuus luultavasti vain plussaa.
[/quote]
Omat ystävät on seurustelleet ensimmäisiä kertoja jo joskus 12-vuotiaina ja monet naimisissa tai lapsia, niin jotenkin sitä tuntee itsensä vanhaksi, kun ei ole edes koskaan pitänyt ketään kädestä. Enkä tunne yhtäkään homoa, joten mitään vertailukohtaa ei oo. Lähinnä jännittää vaan.
[/quote]
Ymmärrän. Mutta nuo ystävät omat ilmeisesti heteroita? Se kai selittää myös tuota seurustelun aloittelu ikää.. Älä huoli, olet varmasti helmi jollekkin. Tuntuu Suomessa homopiirit olevan aika pienet..
Tsekkaa Qruiser esimerkiksi.
Miltä sivustoilta ootte löytäny toisenne?
Mun mielestä mikään ikä ei ole ns. Epäsopiva ikä tulla kaapista ulos, rohkeasti vaa tänne meidän muiden joukkoon :)
1. Koetko, että seksuaalinen suuntautumisesi näkyy päälle päin? (vaatteet, eleet, ääni yms.)
Kyllä.
2. Koostuuko ystäväpiirisi paljolti muista seksuaalivähemmistöihin kuuluvista?
Pääasiallisesti ei. Hiljattain vasta olen muihin homoihin tutustunut kaverimielessä.
3. Missä tilanteessa tapasit nykyisen kumppanisi? (paikka, tilaisuus, porukka jne.)
Homoyökerhossa. Hän oli yksin, minä kavereiden kanssa.
Ns. homobaareistakin voi varmaan löytää seuraa. En itse hae seuraa, mutta noista paikoista on aina löytynyt juttukavereita ja musta on kiinnostuttu. Mä olen kyllä aika puhelias ja menevä ja musta näkee heti, etten ole hetero. En kyllä tiedä, kannattaako tuo vai ei. Kuulemma voi olla lopulta aika pienet piirit.
Huh enpä olis uskonut, että vauvapalstalla olevat ihmiset saa mut hymyilemään. Ehkä mä vielä uskallan, ainakin te pari tyyppiä vaikutatte ihanilta, niin ehkä mua ei tyrmätä :)
[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 20:47"]
1. Koetko, että seksuaalinen suuntautumisesi näkyy päälle päin? (vaatteet, eleet, ääni yms.)
Ei, kukaan ei tajua ellen erikseen mainitse. Olen hyvin naisellinen.
2. Koostuuko ystäväpiirisi paljolti muista seksuaalivähemmistöihin kuuluvista?
Noin puolet ja puolet. :)
3. Missä tilanteessa tapasit nykyisen kumppanisi? (paikka, tilaisuus, porukka jne.)
SETA:n nuorten tapaamisessa. :D En varmasti olisi uskaltanut lähempää tuttavuutta tehdä, jos hänet olisin kadulla nähnyt. Parempi puolisko on yhtä epästereotyyppisen näköinen kuin minäkin.
Suosittelen kyllä lämpimästi, että hakeudut joko netin treffipalstoille/johonkin kivaan harrastukseen/ SETA:n aktiviteetteihin jos etsit parisuhdetta. :) Kaikkea hyvää elämääsi! <3
Lähinnä mietin, mistä voi löytää kumppanin muulta kuin klubilta tai Pride-kulkueesta, jos ei näytä selkeästi ei-heterolta.
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 20:48"]
Miltä sivustoilta ootte löytäny toisenne? Mun mielestä mikään ikä ei ole ns. Epäsopiva ikä tulla kaapista ulos, rohkeasti vaa tänne meidän muiden joukkoon :)
[/quote]
Mä löysin vaimon vähän enempi international tyyppisellä sivulta, lähinnä lesboille. Suomesta naisseuraa, kaveri ja muu mielessä, löytänyt qruiserista.
up vielä kerran! :)