Lue keskustelun säännöt.
Poika ei tykkää jatkaa futista muttei halua "pettää" kaveriaan.
26.09.2015 |
Olemme siis saaneet 11v poikaa futistreeneihin, jos saisi siitä itselleen uuden harrastuksen. Kaveri myöskin pelaa siellä.
Muutama treenin jälkeen oli sitä mieltä ettei futis(kaan) ole hänen lajiaan. Ollaan siis kokeiltu vaikka mitä mutta mikään ei sovi.
Eli ei enää halua treeneihin muttei myöskään niinkuin pettää kaveriaan. Pelkkää menettävänsä kaverin.
Painostaa ei saa mutta meillä kyllä alkaa loppua keinot saada poika harrastamaan mitään liikunnallista harrastusta.
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla