Mikähän motiivi tuossa Lisa Holmin murhassa on ollut?
Muistaako kukaan kesällä Ruotsissa tapahtunutta 17-vuotiaan surmaa, josta pidätettiin liettualainen mies. Tuntuu ettei mitään järkeä koko hommassa.
Kommentit (7)
[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 20:58"]
[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 20:57"]
Ruotsin lehdistön mukaan ei ole ollut seksuaalinen. Ap
[/quote]
Kuinka niin?
[/quote]
Jälkiä seksuaalisesta rikoksesta ei ollut.
Jos tyttö näki jotain, mitä ei olisi pitänyt nähdä?
[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 20:59"]
[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 20:58"]
[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 20:57"]
Ruotsin lehdistön mukaan ei ole ollut seksuaalinen. Ap
[/quote]
Kuinka niin?
[/quote]
Jälkiä seksuaalisesta rikoksesta ei ollut.
[/quote]
Eihän se tarkoita ettei tekijä olisi aikonut raiskata, jos ei ole siinä kuitenkaan onnistunut.
Joku pervo. Saa nautintoa nätin tytön kuristamisesta. Onhan noita...
Veikkaus, seksuaalinen. Kammottava teko.
Ruotsin lehdistön mukaan ei ole ollut seksuaalinen. Ap
[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 20:57"]
Ruotsin lehdistön mukaan ei ole ollut seksuaalinen. Ap
[/quote]
Kuinka niin?