Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Cheerleaderit ym. miehisten lajien kaunistukset ovat NIIIIN noloja!!
14.04.2007 |
Miten kukaan kehtaa vapaaehtoisesti tyrkyttäytyä johonkin lätkäpeliin keikuttamaan persettään? Ja vielä niin halvan näköisesti? Entäs sitten ralli- tai formulatytöt? He ovat tiukoissa t-paidoissaan ja lippiksissään vielä cheerleadereitakin pahempia ja äärimmäisen noloja.
Missä on naisten arvostelukyky?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
meidän tyttö ryhtyy varmaan johonkin sellaiseen murkkuna, koska sillä saa minut varmasti ärsyyntymään...