Lue keskustelun säännöt.
Papa asc-h
11.09.2015 |
Sain papatuloksena asc-h. Minkälaisia kokemuksia tuosta tuloksesta? Jouduttiinko tekemään hoitoja, oliko millaista? Koepalaa multa otetaan tässä lähitulevaisuudessa..
Kommentit (3)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Tavallisin on sähkösilmukkahoito jossa puudutuksen jälkeen vuollaan sillä silmukalla muutosalueet pois. Varsin pieni toimenpide siis. Mutta riippuu koepalavastauksesta tarviiko ees tehä mitään.
Netistä ei meinaa löytyä mitään, enkä ole vielä päässyt lääkärin kanssa keskustelemaan..