Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi fb ei näytä kavereiden päivityksiä??

Vierailija
11.09.2015 |

Mä olen jo jonkun aikaa ihmetellyt, kun yhtäkkiä fb:ssa on niin hiljaista. Juuri kukaan ei enää päivitä tai jaa mitään toisin kuin vielä jonkun aikaa sitten. Menin sitten huvikseni katsomaan kavereiden profiileja, niin monella oli vaikka mitä päivityksiä monelta kuukaudelta joita mun etusivulla ei ole ikinä näkynyt! Ovat laittaneet kuvia ja päivitelleet tilansa jne. ja mitään näistä ei ole mulla näkynyt. Miksi?? Kaikki asetukset on kuten ennenkin ja seurannassakin näyttivät olevan. Siltikään etusivulla ei näy mitään, paitsi Jounin kaupan arpajaisia! Ihan hölmöksi mennyt koko fb.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on blokanneet sut päivityksiltään. Eivät jostain syystä halua että sinä näet ne.

Vierailija
2/6 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 13:39"]

Ne on blokanneet sut päivityksiltään. Eivät jostain syystä halua että sinä näet ne.

[/quote]

No enhän mä niitä silloin näkisi siellä profiilisivullakaan, joten ei voi johtua tuosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin feedi tuntuu päivitysten osalta hiljaisemmalta, mutta sen sijaan ihan hemmetisti on viime päivinä pukannut näitä "henkilö X tykkäsi statuksesta/kuvasta/uutisesta", ja mua ei kyllä yhtään kiinnosta tietää mitä kaverini FB:ssä tekevät...

Vierailija
4/6 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 13:41"]

Mullakin feedi tuntuu päivitysten osalta hiljaisemmalta, mutta sen sijaan ihan hemmetisti on viime päivinä pukannut näitä "henkilö X tykkäsi statuksesta/kuvasta/uutisesta", ja mua ei kyllä yhtään kiinnosta tietää mitä kaverini FB:ssä tekevät...

[/quote]

Joo, just tällaista vain näkyy jos jotain. Sitten kun menin profiiliin, niin olikin vaikka mitä päivitystä. Eräskin oli ilmoittanut aika suuresta elämänmuutoksesta, mutta eipä ole minulla etusivulla näkynyt, joten ihan ohi on mennyt...

Vierailija
5/6 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli sama juttu! Käytän facea oikeastaan vain mobiililla, ja siinä ainakin auttoi tämä:
1. Paina vasemmasta yläreunasta missä on niitä viivoja
2. Selaa alaspäin, ryhmien alapuolella on kohta "syötteet"
3. Paina viimeisimmät
4. Volá!

Vierailija
6/6 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

korjaus, siis oikeassa reunassa se viivapalkki..!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme neljä