Lue keskustelun säännöt.
Harso + kuorivaippa vastasyntyneellä.
10.05.2007 |
Kun teen vauvalle sen paketin niin sehän on ihan järkyttävän iso. Eikö se tunnu pahalle tai satu kun vauva on esim selällään? Selällään ollessahan vauvan selkä jää tyhjän päälle jne... Näyttää ikävältä :(
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla