Paul Walkerin tyttöystävä oli 16, kun he alkoivat seurustella
Paul Walker itse oli tuolloin 33. Mitä mieltä AV-mammat ovat tästä? Oliko Paul Walker lassukka, joka ei saanut oman ikäistään naista?
Kommentit (15)
[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 12:22"]
+ muovasi tuosta lapsesta leikkauksilla omien halujensa mukaisen pumpattavan barbaran. Oks.
[/quote]
Puhutkohan nyt oikeasta tytöstä?
Njaa, seurustelivat ennen Walkerin kuolemaa 5 vuotta. Tyttö hyvin maanläheisen oloinen ja rento. Nuori toki, muttei mikään erityinen ikäero nykypäivänä edes ole. Onhan Suomessakin ok seurustella 16 vuotiaana täysi-ikäisen kanssa.
[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 12:25"][quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 12:22"]
+ muovasi tuosta lapsesta leikkauksilla omien halujensa mukaisen pumpattavan barbaran. Oks.
[/quote]
Puhutkohan nyt oikeasta tytöstä?
[/quote]
Ai eikö ollut kyse siitä silikoniblondista? Cortney. .. tms sori jos sotkin henkilöt, en hirveesti seuraa noita ip-lehtiä ;)
[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 12:22"]
+ muovasi tuosta lapsesta leikkauksilla omien halujensa mukaisen pumpattavan barbaran. Oks.
[/quote]
Leikkauksilla? Eihän Jasmine ole edes leikelty?
pedofiili. Hui, älä sano ääneen tai saat bannin ylläpidolta! tämä asia on maailmanlaajuisesti lehdistössä puitu juttu ja Paul tosiaan seurusteli lapsen kanssa.Kuka uskoo ettei 30+ mies harrastaisi seksiä jos on teinityttö tarjolla tai suostuisi seksittömään suhteeseen?? hahhaha
[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 12:27"]
[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 12:25"][quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 12:22"] + muovasi tuosta lapsesta leikkauksilla omien halujensa mukaisen pumpattavan barbaran. Oks. [/quote] Puhutkohan nyt oikeasta tytöstä? [/quote] Ai eikö ollut kyse siitä silikoniblondista? Cortney. .. tms sori jos sotkin henkilöt, en hirveesti seuraa noita ip-lehtiä ;)
[/quote]
Joo ei todellakaan. :D
Tuossa on se tyttöystävä.
[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 12:28"]
pedofiili. Hui, älä sano ääneen tai saat bannin ylläpidolta! tämä asia on maailmanlaajuisesti lehdistössä puitu juttu ja Paul tosiaan seurusteli lapsen kanssa.Kuka uskoo ettei 30+ mies harrastaisi seksiä jos on teinityttö tarjolla tai suostuisi seksittömään suhteeseen?? hahhaha
[/quote]
Oikea termi ei ole pedofiili. Pedot ovat kiinnostuneet kehittymättömistä lapsista, ei teineistä.
Oli sitten tasapainoinen suhde, kun loppu oli tuo....
Muhammed yhtyi vaimoonsa kun tyttö oli 9-vuotias. Pedofiiliksi ei kuitenkaan saa sanoa koska se olisi rasismia.
http://i.imgur.com/sX2AV9Q.jpg
Jerry Seinfeld ja 17-vuotias tyttöystävä. Selkeästi pedari!!! Lapsen hyväksi käyttäjä!! Munat irti ja saunan taakse!!! Tuo tyttö on vasta pikkulapsi!!
Seksin suojaikärajat vaihtelevat USA:ssa osavaltioittain. Kaliforniassa se on tietääkseni 18 v. Vaikka alaikäinen olisi suostuvainen, niin rikosnimike on "statutory rape".
Tuon takia Argentoakin syytetään, oletettu teko tapahtui USA:ssa, mutta Italiassa suojaikäraja on varmaan se sama 16 v. kuin Suomessakin, joten ei ehkä tajunnut että kyse on rikoksesta.
Pedofiliaa ei kuitenkaan mielestäni määritellä lain asettamilla ikärajoilla, se on parafilia. Eli seksi jonkun 16-17 vuotiaan kanssa ei ole pedofiliaa, vaikka se jossain massa olisikin rikollista molemminpuolisesta suostumuksesta huolimatta.
No Kaliforniassa tuo on ollut laitonta. Kuolluthan tuo ukko jo on, joten se siitä. Ehkä sai ansionsa mukaan?
Jos nyt kuitenkin aikuiset olisivat keskenään ja antaisivat teinien olla rauhassa. 16-17v on kuitenkin vasta teini vaikka olisi kuinka isot tissit.
+ muovasi tuosta lapsesta leikkauksilla omien halujensa mukaisen pumpattavan barbaran.
Oks.