Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mulla menee hermot naapurin nistin kanssa!!

Vierailija
04.09.2015 |

Jumputus kuuluu stereoista koko ajan ja supparilla vahvistettuna. Makaa päivänsä vaan kotona ja kehuskelee asialla et ei hänestä työelämään enää ole, päälle 30-vuotias vasta. Kiva tehdä kolmivuoroa itse, kun ei saa nukuttua ikinä kunnolla. Oli pakko avautua, sen verran v*tuttaa herätä yövuoron jälkeen tähän aikaan!!

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 12:17"]Jumputus kuuluu stereoista koko ajan ja supparilla vahvistettuna. Makaa päivänsä vaan kotona ja kehuskelee asialla et ei hänestä työelämään enää ole, päälle 30-vuotias vasta. Kiva tehdä kolmivuoroa itse, kun ei saa nukuttua ikinä kunnolla. Oli pakko avautua, sen verran v*tuttaa herätä yövuoron jälkeen tähän aikaan!!
[/quote]
Voit kohteliaasti huomauttaa musiikin häiritsevyydestä. Mutta kerrostaloasumisessa nyt joutuu kestämään päivisin naapurin äänet. Vaikka kuinka tahtoisi nukkua

Kokeile ostaa korvatulpat.

Vierailija
2/12 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On huomautettu mut ei tajua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 12:20"]

[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 12:17"]Jumputus kuuluu stereoista koko ajan ja supparilla vahvistettuna. Makaa päivänsä vaan kotona ja kehuskelee asialla et ei hänestä työelämään enää ole, päälle 30-vuotias vasta. Kiva tehdä kolmivuoroa itse, kun ei saa nukuttua ikinä kunnolla. Oli pakko avautua, sen verran v*tuttaa herätä yövuoron jälkeen tähän aikaan!! [/quote] Voit kohteliaasti huomauttaa musiikin häiritsevyydestä. Mutta kerrostaloasumisessa nyt joutuu kestämään päivisin naapurin äänet. Vaikka kuinka tahtoisi nukkua Kokeile ostaa korvatulpat.

[/quote]No ei sitä nyt ihan mitä tahansa tarvitse sietää. Valitus isännöitsijälle jos itse häirikölle ei saa asiaa perille.

Vierailija
4/12 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 12:20"]

[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 12:17"]Jumputus kuuluu stereoista koko ajan ja supparilla vahvistettuna. Makaa päivänsä vaan kotona ja kehuskelee asialla et ei hänestä työelämään enää ole, päälle 30-vuotias vasta. Kiva tehdä kolmivuoroa itse, kun ei saa nukuttua ikinä kunnolla. Oli pakko avautua, sen verran v*tuttaa herätä yövuoron jälkeen tähän aikaan!! [/quote] Voit kohteliaasti huomauttaa musiikin häiritsevyydestä. Mutta kerrostaloasumisessa nyt joutuu kestämään päivisin naapurin äänet. Vaikka kuinka tahtoisi nukkua Kokeile ostaa korvatulpat.

[/quote]

Tahallista häirintää ei tarvitse sietää mihinkään aikaan vuorokaudesta. Samoin jos asuntoa jatkuvasti käytetään johonkin kohtuuttoman häiritsevään niin sitäkään ei tarvitse sietää vaikka se tapahtuisi päiväsaikaan.

Vierailija
5/12 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musiikin kuuntelu on ihan sallittua päiväsaikaan. Toki on olemassa ihmisiä joita häiritsee ihan kaikki (10% väestöstä) ja ap saattaa kuulua näihin. Yksi nainen on muuttanut jo kuusi kertaa koska ei voi sietää naapurin bassonsoittoa eli kuulee sen päässänsä.

Vierailija
6/12 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 12:20"][quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 12:17"]Jumputus kuuluu stereoista koko ajan ja supparilla vahvistettuna. Makaa päivänsä vaan kotona ja kehuskelee asialla et ei hänestä työelämään enää ole, päälle 30-vuotias vasta. Kiva tehdä kolmivuoroa itse, kun ei saa nukuttua ikinä kunnolla. Oli pakko avautua, sen verran v*tuttaa herätä yövuoron jälkeen tähän aikaan!!
[/quote]
Voit kohteliaasti huomauttaa musiikin häiritsevyydestä. Mutta kerrostaloasumisessa nyt joutuu kestämään päivisin naapurin äänet. Vaikka kuinka tahtoisi nukkua

Kokeile ostaa korvatulpat.
[/quote]

Ei joudu, jokaisella on velvollisuus elää häiritsemättä naapureitaan. Tämä koskee niin nistejä, lapsiperheitä, koiran omistajia, opiskelijoita kuin työttömiäkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/12 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika!

Vierailija
8/12 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen suht tyytyväinen asuessani rauhallisessa oy:ssä :) Ei hissiä, ei meteliä, välillä rappukäytävässä kuuluu askeleet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/12 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ottaa rennosti elämän.

Vierailija
10/12 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mies vaan nainen. Ja mua ei haittaa normaalit äänet talossa, mutta tommonen järkyttävä jumputus. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/12 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asutko Herttoniemessä, ap? Entinen nistinaapurini muutti sinne ja vei bassojytän mukanaan. Vuosi kärsittiin sen jumputuksesta ympäri vuorokauden kunnes sai häädön.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi yksi