Mulla menee hermot naapurin nistin kanssa!!
Jumputus kuuluu stereoista koko ajan ja supparilla vahvistettuna. Makaa päivänsä vaan kotona ja kehuskelee asialla et ei hänestä työelämään enää ole, päälle 30-vuotias vasta. Kiva tehdä kolmivuoroa itse, kun ei saa nukuttua ikinä kunnolla. Oli pakko avautua, sen verran v*tuttaa herätä yövuoron jälkeen tähän aikaan!!
Kommentit (12)
[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 12:20"]
[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 12:17"]Jumputus kuuluu stereoista koko ajan ja supparilla vahvistettuna. Makaa päivänsä vaan kotona ja kehuskelee asialla et ei hänestä työelämään enää ole, päälle 30-vuotias vasta. Kiva tehdä kolmivuoroa itse, kun ei saa nukuttua ikinä kunnolla. Oli pakko avautua, sen verran v*tuttaa herätä yövuoron jälkeen tähän aikaan!! [/quote] Voit kohteliaasti huomauttaa musiikin häiritsevyydestä. Mutta kerrostaloasumisessa nyt joutuu kestämään päivisin naapurin äänet. Vaikka kuinka tahtoisi nukkua Kokeile ostaa korvatulpat.
[/quote]No ei sitä nyt ihan mitä tahansa tarvitse sietää. Valitus isännöitsijälle jos itse häirikölle ei saa asiaa perille.
[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 12:20"]
[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 12:17"]Jumputus kuuluu stereoista koko ajan ja supparilla vahvistettuna. Makaa päivänsä vaan kotona ja kehuskelee asialla et ei hänestä työelämään enää ole, päälle 30-vuotias vasta. Kiva tehdä kolmivuoroa itse, kun ei saa nukuttua ikinä kunnolla. Oli pakko avautua, sen verran v*tuttaa herätä yövuoron jälkeen tähän aikaan!! [/quote] Voit kohteliaasti huomauttaa musiikin häiritsevyydestä. Mutta kerrostaloasumisessa nyt joutuu kestämään päivisin naapurin äänet. Vaikka kuinka tahtoisi nukkua Kokeile ostaa korvatulpat.
[/quote]
Tahallista häirintää ei tarvitse sietää mihinkään aikaan vuorokaudesta. Samoin jos asuntoa jatkuvasti käytetään johonkin kohtuuttoman häiritsevään niin sitäkään ei tarvitse sietää vaikka se tapahtuisi päiväsaikaan.
Musiikin kuuntelu on ihan sallittua päiväsaikaan. Toki on olemassa ihmisiä joita häiritsee ihan kaikki (10% väestöstä) ja ap saattaa kuulua näihin. Yksi nainen on muuttanut jo kuusi kertaa koska ei voi sietää naapurin bassonsoittoa eli kuulee sen päässänsä.
[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 12:20"][quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 12:17"]Jumputus kuuluu stereoista koko ajan ja supparilla vahvistettuna. Makaa päivänsä vaan kotona ja kehuskelee asialla et ei hänestä työelämään enää ole, päälle 30-vuotias vasta. Kiva tehdä kolmivuoroa itse, kun ei saa nukuttua ikinä kunnolla. Oli pakko avautua, sen verran v*tuttaa herätä yövuoron jälkeen tähän aikaan!!
[/quote]
Voit kohteliaasti huomauttaa musiikin häiritsevyydestä. Mutta kerrostaloasumisessa nyt joutuu kestämään päivisin naapurin äänet. Vaikka kuinka tahtoisi nukkua
Kokeile ostaa korvatulpat.
[/quote]
Ei joudu, jokaisella on velvollisuus elää häiritsemättä naapureitaan. Tämä koskee niin nistejä, lapsiperheitä, koiran omistajia, opiskelijoita kuin työttömiäkin.
Olen suht tyytyväinen asuessani rauhallisessa oy:ssä :) Ei hissiä, ei meteliä, välillä rappukäytävässä kuuluu askeleet.
Ei ole mies vaan nainen. Ja mua ei haittaa normaalit äänet talossa, mutta tommonen järkyttävä jumputus. Ap
Asutko Herttoniemessä, ap? Entinen nistinaapurini muutti sinne ja vei bassojytän mukanaan. Vuosi kärsittiin sen jumputuksesta ympäri vuorokauden kunnes sai häädön.
[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 12:17"]Jumputus kuuluu stereoista koko ajan ja supparilla vahvistettuna. Makaa päivänsä vaan kotona ja kehuskelee asialla et ei hänestä työelämään enää ole, päälle 30-vuotias vasta. Kiva tehdä kolmivuoroa itse, kun ei saa nukuttua ikinä kunnolla. Oli pakko avautua, sen verran v*tuttaa herätä yövuoron jälkeen tähän aikaan!!
[/quote]
Voit kohteliaasti huomauttaa musiikin häiritsevyydestä. Mutta kerrostaloasumisessa nyt joutuu kestämään päivisin naapurin äänet. Vaikka kuinka tahtoisi nukkua
Kokeile ostaa korvatulpat.