Lue keskustelun säännöt.
Nettipokeri
13.04.2007 |
pilaa elämämme!!! Ukko pelaa sitä kaiken iltaa ja lähes yötäkin, töissä sentäs käy. Ja ihmettelee vielä kun olen kiukkuinen...ja yrittää lepytellä. Hermo menee...
p.s:nyt mulla on hetki aikaa olla koneella kun ukko vielä töissä...
Kommentit (2)
Ei vielä suurilla summilla pelaa mutta silti... tuntuu että koko elämä on tietokone. Ja sitten ihmettelee kun olen lapsemme, 1v, kanssa koko ajan menossa emmekä kotona viihdy. Kun ei huvita katsoa koneella istuvaa miestä. Mä kaipaisin myös huomioo ;) ja yhteistä aikaa ennen nettipokeria. Ja kyllähän se vituttaa kun ukko pelaa aamu neljään asti ja nukkuu sitten puoliin päiviin asti.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
tehden töitä, pelaten tai surffaten netissä. Se vie kaiken meidän yhteisen ajan. Meillä ei ole mitään yhteistä kun mies hoivaa läppäriään.