Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muita suurperheessä kasvaneita?

Vierailija
27.04.2007 |

Monta siarusta on ja oliko lapsuutesi onnellinen?

Meitä oli 7 lasta, minä nuorin, vanhemmat erosivat kun olin alle kouluikäinen. Äiti hoiti meidät kaikki kotona. Ilkeys ja halveksunta oli joka päiväistä. Näin jälkikäteen olen ajatellut, ettei varmaan jaksanut hoitaa meitä ja parempi olis ollutkin, jos oltaisiin oltu päiväkodissa tms.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kolme