Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Tosta hevimusasta vielä.. mitä eroa on..?
05.04.2007 |
mm. trashmetal, deathmetal, speedmetal (no tän tiedän..) jne alalajeilla? Meinaa mennä vähän sekaisin.. sit on lovemetal, heavymetal....Kääk!
Kommentit (3)
Ja nyt sitä käyttää kaikki.
Sankarimetalli : esim. Manowar ja kotimaisista teräsbetoni
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
pienen ikuisuuden. thrash = biisi voi olla ohi alle 10 sekunnissa.
Alue: Aihe vapaa
esim. trash on sellasta hyvin nopeaa ja hyvin lyhyitä biisejä yleensä, sitten on esim. folk metal joka perustuu kansanmusaan ja fantasy metal jossa yleensä paljon konemusaakin ja perustuu fantasiajuttuihin, kuten Tolkienin kirjat.
Black on pakanametallia ja sanoitukset yleensä liittyvät teemaan. jne jne