Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko ainoa täällä, jolle ei tulisi mieleen lähteä tyttöporukalla baariin?

Vierailija
13.04.2007 |

Ei kyllä tulisi mun miehellekään mieleen mennä miesporukassa. Tällä en tarkoita, etteikö joku saisi käydä baareissa, jos siitä kerran pitää. Me vaan ei sitä harrasteta.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
13.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

supermama ei sun täällä tarvi todistella itselles et oot jotenkin pyhä. taas sama laulu ku perjantai koittaa

Vierailija
2/20 |
13.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ois kyllä kivaa... ei vaan pääse, mutta ehkä vielä joskus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
13.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksköhän sua toisten tavat noin nyppii?

Vierailija
4/20 |
13.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

MÄ TODISTANKI JUST SULLE IDIOOTILLE-MUAHAHAHAHAHAAH

Vierailija
5/20 |
13.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

miks helvetissä siitä pitää tänne tulla vauhkoon jos se ei kiinnosta. veikkaan et useimmat av mammoista pysyy suurimman osan viikonlopuista kotona...ja mitä sitten jos joskus menee ulos. oikeesti hanki elämä

Vierailija
6/20 |
13.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syödään ja suunnataan jatkoille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/20 |
13.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä en vaan voi tajuta miks tälläsii tyhmii ketjuja joka helvetin viikko??? eihän täällä kukaan alottele ketjuja et kuka tyhmä pysyy kotona perjantai iltana??????

Vierailija
8/20 |
13.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eiköhän ihmiset saa olla erilaisia. Itse en ole koskaan käynyt ravintoloissa, ja mieheni taas lopetti ne siihen, kun tavattiin. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/20 |
13.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vitsi älyvapaa akka-Illat tapellaan oikeasti niin paskamaisista asioista tälläki palstalla ja joku kun sanoo normaalin asian niin sä juoppo otat hirveet pultit!

kävele siihen peilin eteen ja katso mitä sieltä näkyy!

Vierailija
10/20 |
13.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

suostu lähtemään mun kanssa baariin, koska oon niin tylsä tyyppi. Miehellä sama juttu. Sen takia alotin tän ketjun.



ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/20 |
13.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
12/20 |
13.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei vois vähempää kiinostaa joku baareissa ravaaminen-Yäk

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/20 |
13.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimim. vanhuus ja viisaus

Vierailija
14/20 |
13.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

baarit ei mua kiinnosta ja silti mua vituttaa tälläset ketjut

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/20 |
13.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai siis viimeksi 2,5 vuotta sitten ollaan käyty viimeksi. Meille on ihan sama mitä muut tekee. Meidän suhteessa se olisi iso juttu, jos jompi kumpi yhtäkkiä haluaisi lähteä yksin. Ihan vain siis siksi, kun sellainen ei ole koskaan ollut tapana.

Vierailija
16/20 |
13.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tosin käy baareissa, juon kotona ha ha

Vierailija
17/20 |
13.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllähän se viinanhimossa vituttaaki-Otan osaa : (

Vierailija
18/20 |
13.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki myös mieheni kanssa. Mut aina välillä kiva ihan vaan ystävien kanssa käydä!

Vierailija
19/20 |
13.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

alkaa tämä superäiti tai hankielämä- keskustelu, ja ihmetellään, miten yksinäinen täytyy olla. Me ihmiset nyt vaan ollaan niin erilaisia, että voi sitä vilkasta sosiaalista elämää, paljon iltamenoja ja vilkas ystäväpiiri olla vaikka ei ravintoloista pitäisikään. ap

Vierailija
20/20 |
13.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

muualtaki-en lähtis vaikka mikä ois ja vitsi et mä oon nyt supermamma-mut aivan paskan hailee

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kolme