Lue keskustelun säännöt.
On tuo Tarja Halonen vaan nätti nainen
29.08.2015 |
Ei saa tarpeekseen sen katselusta. Saisi olla useammin tv:ssä.
Kommentit (6)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
On hän melko kaunis kyllä. Erikoisennäköinen.
Oli nuorena oikein sutjakka neito. Harva enää 70-vuotiaana on.
Miksi Tarjan ulkonäköä pitää aina haukkua. Persoonallisen ja ikäisekseen nuoren näköinen nainen.
Et sitten persuliini parempaa pilkkaa keksinyt?
On tuo Martti Ahtisaari vaan komea mies.
On Tuo Timo Soini vain hottis hunk, iso kyrpä piilossa?