Viimeksi valittiin musta presidentti, tällä kertaa oranssi?
:D Ihan totta mä en voi ottaa tosissani tota Donalt Trumppia ensinnäkään ihan sen ulkoisen habituksen vuoksi.
Kommentit (12)
Voi ei... :D keksi joku vielä sen tukasta.
Äänestettiinkö se idiootti oikeasti presidentiksi?
[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 21:17"]
:D Ihan totta mä en voi ottaa tosissani tota Donalt Trumppia ensinnäkään ihan sen ulkoisen habituksen vuoksi.
[/quote]
Kuka vittu sun mielipiteestäsi mitään välittääkään? Sä et ole edes amerikkalainen.
[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 21:17"]:D Ihan totta mä en voi ottaa tosissani tota Donalt Trumppia ensinnäkään ihan sen ulkoisen habituksen vuoksi.
[/quote]
Varastit tuon letkautuksen lehdestä.
[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 21:18"]
Ei vitsi keksin vielä paremman otsikon! Orange is the new black?:D
[/quote]
Ei saakeli. :'D
Joo, on se aika uskomattoman ääliön oloinen tyyppi. :D Eilen luin siitä kirjoitetun seksismiuutisen kommentteja ja surullisen monen mielestä Trump tuntuu olevan äjjä, mutta no, voiko junteilta muuttaa odottaakaan.
[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 21:31"]
Joo, on se aika uskomattoman ääliön oloinen tyyppi. :D Eilen luin siitä kirjoitetun seksismiuutisen kommentteja ja surullisen monen mielestä Trump tuntuu olevan äjjä, mutta no, voiko junteilta muuttaa odottaakaan.
[/quote] Eipas taas nimitella.
[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 21:27"][quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 21:17"]
:D Ihan totta mä en voi ottaa tosissani tota Donalt Trumppia ensinnäkään ihan sen ulkoisen habituksen vuoksi.
[/quote]
Kuka vittu sun mielipiteestäsi mitään välittääkään? Sä et ole edes amerikkalainen.
[/quote]
Ilmeisesti sinä kun noin herneen vedit nenään.
Ap kommentoi omaan ketjuunsa tosi innokkaasti. Edes se oranssi kaljupää ei ole noin pinnallinen typerys. Tuo vitsi ei olisi erityisen huvittava, vaikka olisitkin keksinyt sen itse - harmi, ettet ole.
Ei vitsi keksin vielä paremman otsikon! Orange is the new black?:D