Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Typerin ihminen jonka tunnet?

Vierailija
28.08.2015 |

HUOM! Mukaan _EI_ lasketa oikeasti sairaita/vanhoja ihmisiä jotka ovat sen vuoksi tyhmiä/puhuvat mitä sattuu.

 

Aloitan. Eräs entinen koulukaveri, nykyisin lähiö yh-äiti. Jo peruskouluaikoina yleissivistys oli täysi nolla, maantieto ihan hakusessa, hyvä jos tiesi missä oli Ruotsi. Mitään historiaan liittyvää ei tiedä ollenkaan. Koulut jäi siihen ja sitten ollaan oltu haarat auki milloin missäkin ja tuntuu että ihminen mennyt vuosi vuodelta tyhmemmäksi. Ei sen kanssa voi keskustella mistään syvemmästä koska se ei yksinkertaisesti tajua mitään maailman menosta. Suurimmat ongelmat on että netti jumittaa eikä pääse tsekkaamaan onko Kuvake.netin herutuskuviin tullut kommenttia. Mietin joskus että mitä niistä lapsistakin tulee kun äidillä ei liiku päässä muuta kuin se että mistä saa munaa ja uuden elättäjän.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
28.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
2/6 |
28.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 11:51"]

HUOM! Mukaan _EI_ lasketa oikeasti sairaita/vanhoja ihmisiä jotka ovat sen vuoksi tyhmiä/puhuvat mitä sattuu.

 

Aloitan. Eräs entinen koulukaveri, nykyisin lähiö yh-äiti. Jo peruskouluaikoina yleissivistys oli täysi nolla, maantieto ihan hakusessa, hyvä jos tiesi missä oli Ruotsi. Mitään historiaan liittyvää ei tiedä ollenkaan. Koulut jäi siihen ja sitten ollaan oltu haarat auki milloin missäkin ja tuntuu että ihminen mennyt vuosi vuodelta tyhmemmäksi. Ei sen kanssa voi keskustella mistään syvemmästä koska se ei yksinkertaisesti tajua mitään maailman menosta. Suurimmat ongelmat on että netti jumittaa eikä pääse tsekkaamaan onko Kuvake.netin herutuskuviin tullut kommenttia. Mietin joskus että mitä niistä lapsistakin tulee kun äidillä ei liiku päässä muuta kuin se että mistä saa munaa ja uuden elättäjän.

[/quote]Vaikutat ikävältä ihmiseltä. Ei jatkoon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
28.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka tunnen hyvinkin yksinkertaisia ihmisiä, joiden seuraa en vaan jaksa kovinkaan usein. Niin en silti voi heitä alkaa haukkumaan täällä, koska on varmasti paljon ihmisiä jotka pitävät muakin yksinkertaisena ja tyhmänä.
En ymmärrä politiikasta mitään, en ole edes siitä kiinnostunut. Tämä on jo asia jonka mukaan tälläkin palstalla olen tyhmä, idiootti, yksinkertainen, asioista ymmärtämätön, kakara, wt ja mitähän muuta..?
En siis koe olevani muita parempi millään tasolla, joten en myöskään ketään ala täällä haukkumaan esimerkein.

Vierailija
4/6 |
28.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 11:51"]HUOM! Mukaan _EI_ lasketa oikeasti sairaita/vanhoja ihmisiä jotka ovat sen vuoksi tyhmiä/puhuvat mitä sattuu.

 

Aloitan. Eräs entinen koulukaveri, nykyisin lähiö yh-äiti. Jo peruskouluaikoina yleissivistys oli täysi nolla, maantieto ihan hakusessa, hyvä jos tiesi missä oli Ruotsi. Mitään historiaan liittyvää ei tiedä ollenkaan. Koulut jäi siihen ja sitten ollaan oltu haarat auki milloin missäkin ja tuntuu että ihminen mennyt vuosi vuodelta tyhmemmäksi. Ei sen kanssa voi keskustella mistään syvemmästä koska se ei yksinkertaisesti tajua mitään maailman menosta. Suurimmat ongelmat on että netti jumittaa eikä pääse tsekkaamaan onko Kuvake.netin herutuskuviin tullut kommenttia. Mietin joskus että mitä niistä lapsistakin tulee kun äidillä ei liiku päässä muuta kuin se että mistä saa munaa ja uuden elättäjän.
[/quote]Mut se sentään saa munaa, toisin kuinsä;)

Vierailija
5/6 |
28.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 12:18"]

Vaikka tunnen hyvinkin yksinkertaisia ihmisiä, joiden seuraa en vaan jaksa kovinkaan usein. Niin en silti voi heitä alkaa haukkumaan täällä, koska on varmasti paljon ihmisiä jotka pitävät muakin yksinkertaisena ja tyhmänä. En ymmärrä politiikasta mitään, en ole edes siitä kiinnostunut. Tämä on jo asia jonka mukaan tälläkin palstalla olen tyhmä, idiootti, yksinkertainen, asioista ymmärtämätön, kakara, wt ja mitähän muuta..? En siis koe olevani muita parempi millään tasolla, joten en myöskään ketään ala täällä haukkumaan esimerkein.

[/quote] HAH; OLET TODELLAKIN YKSINKERTAINEN, koska tulet tälläiselle roskaväen palstoille vuodattamaan itsestäsi tuollaista tekstiä. Anteeksi, mutta olet todellakin TYHMÄ!

Vierailija
6/6 |
28.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs ystäväni oli tyhmä ainakin ennen. Kun äitinsä sanoi jotain niin se oli automaattisesti totta hänen mielestään. Yli 20v asti luuli että nainen voi tulla raskaaksi jos vain nukkuu vierekkäin miehen kanssa... miesystävät siis nukkuivat sohvalla tai patjalla lattialla. Yritin kyllä korjata että ei se ihan niin mene mutta ei uskonut. Terveystiedontunnit oli valetta äidin puheisiin verrattuna... :D en tiedä kuinka asia on nyt koska,en hänen kanssaan keskustele mistään sänkyjutuista... kyllä hänellä on sama miesystävä ollut jo 2 vuotta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi viisi