Ensitreffit altrarilla - uusien parien esittely!
"Sinkut esittäytyvät - lue kaikki pareista!"
Tänään aamupäivällä julkaistu!
Kommentit (19)
Video ei pyöri minulla. Johtuukohan mobiilista? Näkyykö muilla?
Mä olin hämmästyny, että ne tyypit on osa ollu about sen 5 kuukautta sinkkuna ja sit niillä on tarve päästä jo naimisiin? Vissii paniikki tai joku päällä, et ei mitään väliä kuka tulee vastaan kunhan äkkiä jotain vakavaa parisuhteen tynkää sais.
Mari 34v. ja Jouni 35v.
Sari 34v. ja Antti 35v.
Tanja 29v. ja Roni 27v.
[quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 11:05"]Mä olin hämmästyny, että ne tyypit on osa ollu about sen 5 kuukautta sinkkuna ja sit niillä on tarve päästä jo naimisiin? Vissii paniikki tai joku päällä, et ei mitään väliä kuka tulee vastaan kunhan äkkiä jotain vakavaa parisuhteen tynkää sais.
[/quote]
Minusta ohjelmaan pitäisi ottaa vain niitä, jotka on ollut vähän pidempään sinkkuna (vuosi ainakin) ja joilla on ollut vaikeaa löytää sitä unelmakumppania.
[quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 11:09"]
[quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 11:05"]Mä olin hämmästyny, että ne tyypit on osa ollu about sen 5 kuukautta sinkkuna ja sit niillä on tarve päästä jo naimisiin? Vissii paniikki tai joku päällä, et ei mitään väliä kuka tulee vastaan kunhan äkkiä jotain vakavaa parisuhteen tynkää sais. [/quote] Minusta ohjelmaan pitäisi ottaa vain niitä, jotka on ollut vähän pidempään sinkkuna (vuosi ainakin) ja joilla on ollut vaikeaa löytää sitä unelmakumppania.
[/quote]
Ajattelin ihan samaa, että eikö ennemminkin sellasia pitäis jelppiä. Ei mitään nirppanokkaa, jolle ei vaan kelpaa ku 1% väestöstä, vaan oikeesti niitä ihmisiä joilla on hankaluuksia ees löytää minkäännäköstä seuraa.
Ehkä vielä tärkeämpää kuitenkin on se että löytyy sopivat matchit :) mielummin ehkä sen perusteella valitaan ihmiset ohjelmaan
[quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 11:07"]Mari 34v. ja Jouni 35v.
Sari 34v. ja Antti 35v.
Tanja 29v. ja Roni 27v.
[/quote]
ihan hyvät "naimisiinmenoiät" tämän vuoden sinkuilla. onneksi ei ole sellaisia tosi nuoria (19-23-vuotiaita) mukana.
maaret kallio sanoi jossain mainoksessa, että tänä vuonna ohjelmaan haki myös vanhempia ihmisiä. olisi ollut ihan mielenkiintoista, jos tällä kaudella mukana olisi ollut yksi neli-, viis- tai kuuskymppinen pari :)
Iltapäivälehdet olivat kirjoittaneet pareista jo eilen (mm. IS oli katsonut ensimmäisen jakson ennakkoon), eli taisinkin olla vähän myöhässä.
- Ap
[quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 11:11"]
[quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 11:09"]
[quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 11:05"]Mä olin hämmästyny, että ne tyypit on osa ollu about sen 5 kuukautta sinkkuna ja sit niillä on tarve päästä jo naimisiin? Vissii paniikki tai joku päällä, et ei mitään väliä kuka tulee vastaan kunhan äkkiä jotain vakavaa parisuhteen tynkää sais. [/quote] Minusta ohjelmaan pitäisi ottaa vain niitä, jotka on ollut vähän pidempään sinkkuna (vuosi ainakin) ja joilla on ollut vaikeaa löytää sitä unelmakumppania.
[/quote]
Ajattelin ihan samaa, että eikö ennemminkin sellasia pitäis jelppiä. Ei mitään nirppanokkaa, jolle ei vaan kelpaa ku 1% väestöstä, vaan oikeesti niitä ihmisiä joilla on hankaluuksia ees löytää minkäännäköstä seuraa.
[/quote] Kyllähän tuosta draamaa saisi kun kaikki ovat tyytymättömiä saamaansa puolisoon :D
[quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 11:04"]Video ei pyöri minulla. Johtuukohan mobiilista? Näkyykö muilla?
[/quote]
ei näy mullakaan. puhelimella siis
[quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 11:41"][quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 11:04"]Video ei pyöri minulla. Johtuukohan mobiilista? Näkyykö muilla?
[/quote]
ei näy mullakaan. puhelimella siis
[/quote]
Lukee: "Ota yhteyttä asiakaspalveluun" :-/
On kyllä hieman hassua, että joillakin on vain muutaman kuukauden sinkkuus takana. Hakjoita oli kuitenkin aivan valtavasti.
[quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 11:15"]
[quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 11:07"]Mari 34v. ja Jouni 35v. Sari 34v. ja Antti 35v. Tanja 29v. ja Roni 27v. [/quote] ihan hyvät "naimisiinmenoiät" tämän vuoden sinkuilla. onneksi ei ole sellaisia tosi nuoria (19-23-vuotiaita) mukana. maaret kallio sanoi jossain mainoksessa, että tänä vuonna ohjelmaan haki myös vanhempia ihmisiä. olisi ollut ihan mielenkiintoista, jos tällä kaudella mukana olisi ollut yksi neli-, viis- tai kuuskymppinen pari :)
[/quote]
Jotenkin musta olisi ollut tyhmää nähdä jotain noin vanhoja pariskuntia, jotka luultavammin olisivat jo olleet vähintään kerran naimisissa ja lapsiakin jo olisi entisien kumppanien kanssa. Pakkoko sitä on mennä tuhat kertaa naimisiin! Vaikka olihan viimeksikin kai ainakin se Mia ollut naimisissa jo kerran.
[quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 11:04"]Video ei pyöri minulla. Johtuukohan mobiilista? Näkyykö muilla?
[/quote]
Silverlight puuttuu?
[quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 12:26"][quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 11:04"]Video ei pyöri minulla. Johtuukohan mobiilista? Näkyykö muilla?
[/quote]
Silverlight puuttuu?
[/quote]
Silverlight toimii ilmeisesti vieläkin vain Microsoftin laitteilla? Pitänee siis odotella, että video tulee Katsomoon ja katsoa se Katsomo-sovelluksen kautta. Tai sitten siirtyä läppärin/pöytäkoneen puolelle.
35v miehet ovat ajatelleet, että tässä voisi kai perustaa perheen... 34v naiset ovat "nyt heti tai ei koskaan" tilanteessa... toimiiko, en usko.
41v m
mistä ne tyypit näkee kunnolla? onko jonkun ip-lehden sivuilla esittelyä kuvien kanssa? videopätkästä näin vaalean miehen, tummahiuksisen miehen, jolla niskaan asti tukka, vaalea nainen ja ehkä 2 tummaa naista... mutta haluaisin nähdä heidät kunnolla kuvissa. pitänee odotella tiistaille? :--)
Sorry typo otsikossa. Olin liian innoissaan...*nolo*
-Ap