Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ensitreffit altrarilla - uusien parien esittely!

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
28.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sorry typo otsikossa. Olin liian innoissaan...*nolo*
-Ap

Vierailija
2/19 |
28.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Video ei pyöri minulla. Johtuukohan mobiilista? Näkyykö muilla?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
28.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin hämmästyny, että ne tyypit on osa ollu about sen 5 kuukautta sinkkuna ja sit niillä on tarve päästä jo naimisiin? Vissii paniikki tai joku päällä, et ei mitään väliä kuka tulee vastaan kunhan äkkiä jotain vakavaa parisuhteen tynkää sais.

Vierailija
4/19 |
28.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mari 34v. ja Jouni 35v.
Sari 34v. ja Antti 35v.
Tanja 29v. ja Roni 27v.

Vierailija
5/19 |
28.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 11:05"]Mä olin hämmästyny, että ne tyypit on osa ollu about sen 5 kuukautta sinkkuna ja sit niillä on tarve päästä jo naimisiin? Vissii paniikki tai joku päällä, et ei mitään väliä kuka tulee vastaan kunhan äkkiä jotain vakavaa parisuhteen tynkää sais.
[/quote]

Minusta ohjelmaan pitäisi ottaa vain niitä, jotka on ollut vähän pidempään sinkkuna (vuosi ainakin) ja joilla on ollut vaikeaa löytää sitä unelmakumppania.

Vierailija
6/19 |
28.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 11:09"]

[quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 11:05"]Mä olin hämmästyny, että ne tyypit on osa ollu about sen 5 kuukautta sinkkuna ja sit niillä on tarve päästä jo naimisiin? Vissii paniikki tai joku päällä, et ei mitään väliä kuka tulee vastaan kunhan äkkiä jotain vakavaa parisuhteen tynkää sais. [/quote] Minusta ohjelmaan pitäisi ottaa vain niitä, jotka on ollut vähän pidempään sinkkuna (vuosi ainakin) ja joilla on ollut vaikeaa löytää sitä unelmakumppania.

[/quote]

Ajattelin ihan samaa, että eikö ennemminkin sellasia pitäis jelppiä. Ei mitään nirppanokkaa, jolle ei vaan kelpaa ku 1% väestöstä, vaan oikeesti niitä ihmisiä joilla on hankaluuksia ees löytää minkäännäköstä seuraa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/19 |
28.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä vielä tärkeämpää kuitenkin on se että löytyy sopivat matchit :) mielummin ehkä sen perusteella valitaan ihmiset ohjelmaan

Vierailija
8/19 |
28.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 11:07"]Mari 34v. ja Jouni 35v.
Sari 34v. ja Antti 35v.
Tanja 29v. ja Roni 27v.
[/quote]

ihan hyvät "naimisiinmenoiät" tämän vuoden sinkuilla. onneksi ei ole sellaisia tosi nuoria (19-23-vuotiaita) mukana.

maaret kallio sanoi jossain mainoksessa, että tänä vuonna ohjelmaan haki myös vanhempia ihmisiä. olisi ollut ihan mielenkiintoista, jos tällä kaudella mukana olisi ollut yksi neli-, viis- tai kuuskymppinen pari :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/19 |
28.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iltapäivälehdet olivat kirjoittaneet pareista jo eilen (mm. IS oli katsonut ensimmäisen jakson ennakkoon), eli taisinkin olla vähän myöhässä.
- Ap

Vierailija
10/19 |
28.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 11:11"]

[quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 11:09"]

[quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 11:05"]Mä olin hämmästyny, että ne tyypit on osa ollu about sen 5 kuukautta sinkkuna ja sit niillä on tarve päästä jo naimisiin? Vissii paniikki tai joku päällä, et ei mitään väliä kuka tulee vastaan kunhan äkkiä jotain vakavaa parisuhteen tynkää sais. [/quote] Minusta ohjelmaan pitäisi ottaa vain niitä, jotka on ollut vähän pidempään sinkkuna (vuosi ainakin) ja joilla on ollut vaikeaa löytää sitä unelmakumppania.

[/quote]

Ajattelin ihan samaa, että eikö ennemminkin sellasia pitäis jelppiä. Ei mitään nirppanokkaa, jolle ei vaan kelpaa ku 1% väestöstä, vaan oikeesti niitä ihmisiä joilla on hankaluuksia ees löytää minkäännäköstä seuraa.

[/quote] Kyllähän tuosta draamaa saisi kun kaikki ovat tyytymättömiä saamaansa puolisoon :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/19 |
28.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 11:04"]Video ei pyöri minulla. Johtuukohan mobiilista? Näkyykö muilla?
[/quote]

ei näy mullakaan. puhelimella siis

Vierailija
12/19 |
28.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko pareista julkaistu kuvia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/19 |
28.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 11:41"][quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 11:04"]Video ei pyöri minulla. Johtuukohan mobiilista? Näkyykö muilla?
[/quote]

ei näy mullakaan. puhelimella siis
[/quote]

Lukee: "Ota yhteyttä asiakaspalveluun" :-/

Vierailija
14/19 |
28.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä hieman hassua, että joillakin on vain muutaman kuukauden sinkkuus takana. Hakjoita oli kuitenkin aivan valtavasti. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/19 |
28.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 11:15"]

[quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 11:07"]Mari 34v. ja Jouni 35v. Sari 34v. ja Antti 35v. Tanja 29v. ja Roni 27v. [/quote] ihan hyvät "naimisiinmenoiät" tämän vuoden sinkuilla. onneksi ei ole sellaisia tosi nuoria (19-23-vuotiaita) mukana. maaret kallio sanoi jossain mainoksessa, että tänä vuonna ohjelmaan haki myös vanhempia ihmisiä. olisi ollut ihan mielenkiintoista, jos tällä kaudella mukana olisi ollut yksi neli-, viis- tai kuuskymppinen pari :)

[/quote]

Jotenkin musta olisi ollut tyhmää nähdä jotain noin vanhoja pariskuntia, jotka luultavammin olisivat jo olleet vähintään kerran naimisissa ja lapsiakin jo olisi entisien kumppanien kanssa. Pakkoko sitä on mennä tuhat kertaa naimisiin! Vaikka olihan viimeksikin kai ainakin se Mia ollut naimisissa jo kerran.

Vierailija
16/19 |
28.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 11:04"]Video ei pyöri minulla. Johtuukohan mobiilista? Näkyykö muilla?
[/quote]
Silverlight puuttuu?

Vierailija
17/19 |
28.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 12:26"][quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 11:04"]Video ei pyöri minulla. Johtuukohan mobiilista? Näkyykö muilla?
[/quote]
Silverlight puuttuu?
[/quote]

Silverlight toimii ilmeisesti vieläkin vain Microsoftin laitteilla? Pitänee siis odotella, että video tulee Katsomoon ja katsoa se Katsomo-sovelluksen kautta. Tai sitten siirtyä läppärin/pöytäkoneen puolelle.

Vierailija
18/19 |
28.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

35v miehet ovat ajatelleet, että tässä voisi kai perustaa perheen... 34v naiset ovat "nyt heti tai ei koskaan" tilanteessa... toimiiko, en usko.

41v m

Vierailija
19/19 |
28.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

mistä ne tyypit näkee kunnolla? onko jonkun ip-lehden sivuilla esittelyä kuvien kanssa? videopätkästä näin vaalean miehen, tummahiuksisen miehen, jolla niskaan asti tukka, vaalea nainen ja ehkä 2 tummaa naista... mutta haluaisin nähdä heidät kunnolla kuvissa. pitänee odotella tiistaille? :--)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kaksi