Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Kehtaanko mennä ostamaan farkut JC:stä?
20.11.2010 |
Ikä jo aavistuksen lähempänä neljää kymmentä kuin edellistä kymmentä.
Vai mistä saisin hyvää ja asiantuntevaa palvelua farkkujen ostoon?
Kommentit (2)
Mä olen 37 ja olen sieltä ostanut. Hyvä palvelu.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
ostin noin vuosi sitten parhaat farkut mitkä mulla on koskaan ollu just tuolta:) Ja ikää on nyt 34 ja lapsiakin neljä:) Miks et kehtais? Mua palveltiin tosi hyvin ja ja tyytyväinen olin farkkuihin ja olen edelleen.