Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näin bussissa naisella Gantin pipon jonka saumat pullottivat.

Vierailija
13.01.2011 |

Onko tuo nyt sitten hieno pipo, jos sen saumat on röpöläiset kuin olisi itse ommeltu? Tiiättekö, menee sillä tavalla ruttuun jos tekee itse huolimattomasti kaaren?



Olisin kuvitellut merkkituotteen ollut parempilaatuisen. (Sattumalta kiinnitin huomion kun ko. nainen tuli istumaan ihan eteeni.)

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi yksi