Lue keskustelun säännöt.
Nyt se alkoi! Karppi ruoka nro yksi juuri syötynä. Nam!
04.01.2011 |
Aamulla söin kaikki suklaat pois ja suolakeksit, nyt voi aloittaa siis uuden elämän. Kävin kahessa jumpassa ja nyt juuri söin partaäijää,marjoja ja pähkinöitä. Oli hyvää.
Huomenna aamulla sitten jonkilainen pinaatti-sieni munakas salaattipedillä. Toi vois olla kyl jo lounas tai brunssi :D
Tää on kivaa.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Jatkahan samaa rataa, kunhan selviät aamun hiilarihumalasta :D
Karppina saa syödä ihania ruokia, erimakuisia kasviksia sen iänikuisen perunan tai pastan sijaan. Ihmiset tuntuvat ajattelevan kasvikset "normaali"ruoan lisukkeeksi eivätkä varsinaiseksi ruuaksi. http://karppaus.info/resepti/
löytyy paljon reseptejä hyväkarpista alakarppiin.