Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voitaikinaa jäi vielä

Vierailija
27.12.2010 |

Valmistan suolaisia fetapaloja lopusta. Taikina kaulitaan, otetaan muotilla tai leikataan paloja, paistetaan, jäähdytetään ja halkaistaan. Väliin feta-tuorejuustotäytettä. Maustan chilillä.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
27.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

aina tulee jotain hyvää. Nyt rupesi tekemään mieli jotain voitaikina- juustojuttua, kiitti vaan! :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä viisi