Lue keskustelun säännöt.
Voitaikinaa jäi vielä
27.12.2010 |
Valmistan suolaisia fetapaloja lopusta. Taikina kaulitaan, otetaan muotilla tai leikataan paloja, paistetaan, jäähdytetään ja halkaistaan. Väliin feta-tuorejuustotäytettä. Maustan chilillä.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
aina tulee jotain hyvää. Nyt rupesi tekemään mieli jotain voitaikina- juustojuttua, kiitti vaan! :D