Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Jos voittaa lotossa suurehkon summan
12.01.2011 |
ja on työtön, ja etsii kummiskin työpaikkaa niin voiko olla lainmukaan työkkärin kirjoilla?
Kommentit (3)
Jos tämä ei ollut optimistin ennakoiva kysymys, niin onnittelut!
Lähinnä voi olla vaikutusta sellaisiin tukiin joihin vaikuttaa varallisuus tai tulot, mutta kyllä työkkäristä saa hakea töitä vaikka olisi miljardeja tilillä.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
voisin lopettaa turhaksi toteamani työnhaun eikä minun tarvitsisi olla enää "työkkärin" kanssa missään tekemisissä.
Alue: Aihe vapaa
Ei sieltä työkkärin listoilta karsi rikkaita, jos nekin on työttömiä!
Hassu kysymys!:)