Lue keskustelun säännöt.
Prisma vai kitumarket
11.01.2011 |
Ainakin Itiksessä menee 8-2 Prismalle.
Prismassa siistiä ja tyylikästä, voi ostaa vapaammin tarjouksia kyttäämättä.
Asiakaskunta "teknisistä syistä" sivistyneempää.
Kommentit (3)
nyt lähikauppana K-market, joten käydään Cittarissa
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
on loistavat tuoretiskit, joten sitä käytetään.
sitimarketin kassa huijaa joka toinen kerta ja AINA asiakkaan tappioksi.