Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko maksanut ennakkomaksua Suomi-Soffalle?

Vierailija
11.01.2011 |

Hölmö

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
11.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hölmö

Auts. Kyllä nyt sattui monta ihmistä. Mutta onneksi keskustelun avaaja on fiksu ihminen, eikä ollut maksanut ennakkomaksua.

Fiksu ihminen tekee ennakkomaksut luottokortilla, jolloin ongelmatapauksissa saa rahansa luottoyhtiöltä pois.

Vierailija
2/8 |
11.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksoimme 1000 e. Ystävällinen myyjä sanoi että loput voi maksaa sitten noudettaessa. Olimme tyytyväisiä kun kaikkea ei pitänyt maksaa heti. Jos sohvaa ei tule niin tottakai rahat saa takaisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
11.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kukaan järkevä asioi ko. uljun kanssa. Niin paljon on huonoja kokemuksia netti pullollaan. Sohvat ei tule, vaikka maksettu, tuotteet eivät ole kotimaisia vaikka niin väitetään, tuotteet ovat aivaan erilaisia kuin mainoksissa... Lisäksi siellä on meneillään aina "ale".

Vierailija
4/8 |
11.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksoimme 1000 e. Ystävällinen myyjä sanoi että loput voi maksaa sitten noudettaessa. Olimme tyytyväisiä kun kaikkea ei pitänyt maksaa heti. Jos sohvaa ei tule niin tottakai rahat saa takaisin.

"ystävällinen myyjä", "tottakai" :D

Onko se nyt sitten oikeasti menossa nurin?

Vierailija
5/8 |
11.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on tonni sisässä tuossa firmassa, niin kannattaisi kyllä jotenkin varmistella omaa asemaansa. Mä tilasin sieltä kesällä puutarhapenkin ja maksoinkin tollona sen samantien. Arvaapa, ehtikö kesä mennä kauan aikaa ennen kuin sitä penkkiä ikinä näin... Ja montakohan kertaa piti käydä paikan päällä tappelemassa, ennen kuin alkoi tapahtua. Eikä tuossa ollut sentään kyse kuin alle parin sadan ostoksista.

Vierailija
6/8 |
11.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tilasin sieltä kesällä puutarhapenkin ja maksoinkin tollona sen samantien.

Syy, miksi maksoin etukäteen, oli se, että kassalle väitettiin, että penkkiä on varastolla. Varastolla taas sanottiin, että kyllä niiden kassalla pitäisi tietää, ettei niitä penkkejä ole tullut aikoihin. Siis ihan täyttä kusetusta, rahat pois vain asiakkailta konstilla millä hyvänsä.

Toivottavasti tosiaan saatte tavaranne tai sitten rahat takaisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/8 |
11.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä kalustetehdas ja myymälät ovat lainailleet miljoonia toisilleen peitelläkseen todellisen tilanteen

Vierailija
8/8 |
11.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo, viime talvena olin sohvaa ostamassa ja mainosten uhrina menin katsomaan. Olis pitänyt joko maksaa etukäteen tai sit avata joku tili. Toimitus olisi ollut monien viikkojen päästä.

Meninpä sitten toiseen liikkeeseen, maksoin ja sain samalla reissulla mukaan. Säästyi aikaan, ei tarvitse ajella monia kertoja edes-takaisin. Kulkee omassa kyydissä (pakettiauto) eikä tartte maksaa kuljetuksista erikseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme yksi