Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lontoon Gatwick, voisiko joku hyvin engl. osaava tai muuten junista tietävä

Vierailija
18.08.2014 |

osaako joku englantia hyvin ymmärtävä kertoa että jos tuota kautta osaa lipun, niin kelpaako se lippu mihin aikaan tahansa lähtevään junaan???

http://www.thetrainline.com/buytickets/combinedmatrix.aspx?Command=TimeTable#Journey/GTW/VIC/06/09/14/9/30/Dep/06/10/14/15/0/Dep/1/1//0;0;0

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
18.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anytime Day  Single kelpaa samana päivänä mihin tahansa junaan. Anytime single kelpaa sit minä päivänä tahansa. Noi Cheapest -liput kelpaa vain siihen junaan, mihin ne on ostettu.

Vierailija
2/6 |
18.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis voiko niitä ostaa kentältä noita halvempia myös?  viimeksi möivät siihen expresseen joka oli sikakallis, vaikka yritin sönkätä että  " to that chiiper train pliis"..

 

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
18.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun katsoin siitä alalinkistä, niin siinä oli muita yhteyksiä kuin Gatwick Express, mutta ne maksaa 45 puntaa ainakin. Käsittääkseni sieltä ostetuna. 

Vierailija
4/6 |
18.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kentällä on sellaisia helppokäyttöisiä automaatteja, joista voit ostaa niitä tavallisia junalippuja, ei siis expressin lippuja. Olet varmaankin ollut viimeksi väärällä tiskillä, sillä se halvempi juna ja Gatwick express ovat eri firmojen kyytejä. Se halvempi juna on Southern Railin. Mutta niistä kentällä olevista automaateista saa niitä halvempia lippuja. Automaatit löytyy kentältä juna-opasteita seuraamalla ja sijaitsevat siinä isossa aulassa juuri ennen sitä juna-asemaa.

Vierailija
5/6 |
18.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Linja-autot on halvimpia, muutamalla punnalla saa matkan Lontoon keskustaan.

Vierailija
6/6 |
18.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kiitos ihanat teille! kiitos kiitos :) Ihanaa helpotti tämä tieto tosi paljon.

 

ap