Lue keskustelun säännöt.
Taaperon kakassa ihan miniminimäärä verta, joka näkyi pyyhkiessä.. Pitäisikö huolestua...
19.04.2007 |
Ei ole valitellut mahaansa ja muutenkin hyvävointinen.. Mietin vain oisko syönyt jotain tosi punaista, mutta ei tule mieleen..
terv. Hysteerikkomamma
Kommentit (3)
Oli vauvalla iho mennyt niin rikki, että pyyhkiessä tuli verta.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Käsittääkseni kirkas veri on peräisin läheltä peräaukkoa (haavaumasta tai peräpukamasta), kun taas tumma, paksumpi veri tulisi syvempää ja olisi huolestuttavampaa.
oliko kakka tosi kiinteetä/kovaa vai löysää? Oliko kirkasta vai tummaa se veri?
Rauhoitu, ei tarvitse olla hysteerinen.