Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kosmetologi vastailee hetken, haluatko kysyä jotain?

Vierailija
19.04.2007 |

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
19.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


Perustietous näyttäisi olevan samaa.

Vierailija
2/39 |
19.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla useampi kosmetologikaveri ja aina saa ihmetellä et mitä nyt tarvis naamaan lotrata. No mä en niillä rasvoilla muutenkaan brassaille kun on hyvät geenit suotu!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
19.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


Ja eri tuotemerkeillä... Perustietous näyttäisi olevan samaa.

Vierailija
4/39 |
19.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kaikki voiteet, myös värilliset, menevät ihohuokosten sisään, ja voisiko sitä estää millään turvallisella konstilla? Myös rasvattomat, vesiliukoiset pellemeikit menevät huokosiin. Ällöttää käyttää kosteusvoiteita, värivoiteista nyt puhumattakaan, kun saa sen jälkeen puristella kökköjä huokosista pois monta päivää ja osa vieläpä keksii tulehtua vierasaineitten ärsytyksen takia.

Vierailija
5/39 |
19.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


Miksi kaikki voiteet, myös värilliset, menevät ihohuokosten sisään, ja voisiko sitä estää millään turvallisella konstilla? Myös rasvattomat, vesiliukoiset pellemeikit menevät huokosiin. Ällöttää käyttää kosteusvoiteita, värivoiteista nyt puhumattakaan, kun saa sen jälkeen puristella kökköjä huokosista pois monta päivää ja osa vieläpä keksii tulehtua vierasaineitten ärsytyksen takia.

Ihotyyppi: onko rasvainen, suurihuokoinen iho?

Voiteen asemesta geeli käyttöön.

Youngbloodin mineraalimeikkisarjassa on Rice Setting powder, joka tasoittaa ihon mm. suuret huokoset ja tekee ihon mattapintaiseksi. Tosi hyvä tuote! Sopii myös mineraalimeikkivoiteen alle laitettavaksi. Pohjustaa ihon mataksi ja tasaisemmaksi.

Onko sulla käytössä ihotyypillesi väärät tuotteet?

Liian rasvainen voide ja meikkivoide taas niin kestävä, ettei puhdistusaine ole tarpeeksi tehokas puhdistamaan huokosia myöten.

Tuo ihotyyppi kiinnostaisi tietää. Lisäksi muistatko kuoria ihoasi säännöllisesti?

Vierailija
6/39 |
19.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

puristella toisten mustapäitä ja talinaamoja ?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/39 |
19.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekaiho on monesti pintakuiva ja alta rasvainen. Jos rasvasuutta poistaa liian kuivattavailla tuotteilla " iho luulee olevansa kuiva, jolloin puskee talia entistä enemmän" . Eli tasapainoon olisi hyvä päästä. Mielstäni Biothermiltä löytyy hyvät kosteuttavat sekaihon tuotteet. Voithan ottaa käyttöön myös kosteuttavan seerumin, joka on tehokkaampi kosteuttaja kun voide. Käyttää esim. yöaikaan kosteusvoiteen alla.

Vierailija
8/39 |
19.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hintavammat mutta toimivat

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/39 |
19.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iho on tosi kuiva, mutta silti näppyläinen. Lehahtaa helposti ärtyneen punaiseksi ja kirveleekin, jos vaikka kokeilee uutta kosteusvoidetta tms.



Tällä hetkellä koko ihonhoito rajottuu siihen, että puhdistan aamuin ja illoin herkän ihon puhdistusgeelillä ja rasvailen apteekin perusvoiteella... Silti ei ole hyvä...

Vierailija
10/39 |
19.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mineraalivahapohjaiset ovat yleensä " tuhdimpaa" tavaraa. Eli ei niin kevyitä meikkivoiteita. Mm. Blasco on tällainen. Ovat iholla kestävämpiä ja antavat paremman peittävyyden. Mutta monesti sekaihoisella saattaa tukkia ihoa. Eli näiden pois putsaaminen vaatii erityistä huolellisuutta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/39 |
19.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelmana on naamataulun " väsähtäminen" , ikääntymisen merkkejä alkaa näkyä.

Vierailija
12/39 |
19.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monien kosmetologien mielestä parasta onkin isot mustapäät, jotka saa otettua pois=) Ällöä ehkä mut musta kivaa=) Tosin sienijalat ei ole niin kovin kivat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/39 |
19.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitse tuotteet, jotka kosteuttavat hyvin ja saavat sisältää jo joitakin hoitavia aineita. Yövoide ja silmänympärysvoide käyttöön. Vältä kuitenkin varsinaisia ryppyvoiteita. Tai kuurina voit käyttää jonkun tehokkaammankin voiteen. Lancomen Primordiale-sarja, Biothermin Age Fitness-linja tai Kanebon Sensai Silk-linja voisi olla sopivia tuotteita, käy tutustumassa. Kanebo kallein, mutta mielstäni riittoisin.

Vierailija
14/39 |
19.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisi olla hyvä Kanebon Sensai silk voide, ei se emulsio. Voide rauhottaa tehokkaasti punotusta ja vahvistaa ihoa. Tuote on yleensä sopinut erittäin herkällekkin iholle. Ota hellävaraiset puhdistukset käyttöön. Esim. puhdistusemulsiot on hellävaraisia, vältä saippuoita ja vaahtoja/geelejä. Monilla herkkäihoisilla nämä ärsyttävät ihoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/39 |
19.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuivasta ihosta kyse. Onko mikrohionta hyvä ja kuinka usein kannattaa ottaa? entä ultaääni hoito?

Vierailija
16/39 |
19.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jo aikaisemmin laittamani 35v iholle sopivista linjoista löytyy myös kuivalle iholle sopivat tuotteet. Näiden alle voisit ottaa kuurina käyttöön jonkun tehokkaamman ja virkistävän seerumin. Esim Helena Rubinsteinilta löytyy ihana c-vitamiinia sisältävä seerumi. Virkistää ja heleyttää ihoa.

Vierailija
17/39 |
19.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos jos ehdit vastata!

Vierailija
18/39 |
19.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

hassua että kaikki tuotteet joita suosittelet on tavaratalo-sarjoja, yhtään kosmari tuotetta ei oo ollu vaikka ne on tehokkaampia ja niitäkin saa ostettua kosmetologeilta.



ja huomautuksena vielä yhdelle kysyjälle: kosmetologi tekee niiiin paljon muutakin kuin puristelee näppyjä ja meikkaa, lähinnä kaikkea muuta.



-oikeasti kosmari-

Vierailija
19/39 |
19.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

toinen oikea kosmari.

Vierailija
20/39 |
19.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jane Irendalella on mineraali meikkivoidetta ja se on aivan ihanan kevyttä ja peittävää. valitettavasti on pakko myöntää että hirveästi en meikkisarjoista tiedä muita joilla olisi...



no 21

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi yksi