Lue keskustelun säännöt.
onko väärin...?
10.03.2014 |
Että kun ollaan oltu miehen kanssa vasta kaks kuukautta yhdessä, eikä ole mahdollista muuttaa vielä vuoteen yhteen, niin odotan silti tälle miehelle lasta...
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Missä se vääryys piilisi? Minäkin aloin odottaa yhteistä lastamme vain muutaman kuukauden tapailun jälkeen ja yhteen muutimme vasta vähän ennen vauvan syntymää. Lapsi erittäin toivottu ja kaikki on mennyt hienosti, yhdessä ollaan oltu nyt yli 2 vuotta.
Pääasia että lapsi on iloinen uutinen ja saa rakastavat ja vastuuntuntoiset vanhemmat, ei sillä seurusteluajan piutuudella niin väliä ole!