Lue keskustelun säännöt.
Kuinka hyvä tanssitaito sulla on?
25.04.2007 |
Itse osaan:
Tangoa
Polkkaa
Jenkkaa ja sen eri variaatioita
Masurkkaa
Hamboa (auttavasti)
Foxia
Jivea (auttavasti)
Sambaa (auttavasti)
Rumbaa (auttavasti)
Sottiisia
Humppaa
Kävelyhumppaa
Valssia
Hidastavalssia
YM.
Olen tanhunnut ala-asteikäisestä ja tanssin myös rivitansseja.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
En vaan opi tanssimaan.
Nuorempana ajattelin, että tanssitaito kuuluu yleissivistykseen ja ravasin jos jonkin näkösillä tanssikursseilla, että oppisin, mutta turhaan.
Näin vanhemmiten olen oppinut hyväksymään itseni sellaisena kuin olen ja vaan totean (ilman paineita), että en tanssi. No, joskus tosi kännissä voin kyllä lähteä, mutta silloinkin varoitan etukäteen, että en sitten yhtään osaa tanssia, mutta jos on hyvä viejä, niin voin jalkojani yrittää siellä lattialla nostella...