Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka hyvä tanssitaito sulla on?

Vierailija
25.04.2007 |

Itse osaan:

Tangoa

Polkkaa

Jenkkaa ja sen eri variaatioita

Masurkkaa

Hamboa (auttavasti)

Foxia

Jivea (auttavasti)

Sambaa (auttavasti)

Rumbaa (auttavasti)

Sottiisia

Humppaa

Kävelyhumppaa

Valssia

Hidastavalssia

YM.



Olen tanhunnut ala-asteikäisestä ja tanssin myös rivitansseja.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
25.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vaan opi tanssimaan.



Nuorempana ajattelin, että tanssitaito kuuluu yleissivistykseen ja ravasin jos jonkin näkösillä tanssikursseilla, että oppisin, mutta turhaan.



Näin vanhemmiten olen oppinut hyväksymään itseni sellaisena kuin olen ja vaan totean (ilman paineita), että en tanssi. No, joskus tosi kännissä voin kyllä lähteä, mutta silloinkin varoitan etukäteen, että en sitten yhtään osaa tanssia, mutta jos on hyvä viejä, niin voin jalkojani yrittää siellä lattialla nostella...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan seitsemän