Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaverin synttäreillä, kaveripariskunta vain juttelee samojen kanssa koko illan

Vierailija
19.04.2007 |

Onko mielestänne huonoa käytöstä, että synttäreitään viettävä kaveripariskunta juttelee koko illan samojen neljän ihmisen kanssa. Pariskunnan mies, jota en edes tunne vielä, ei tehnyt kertaakaan minun kanssani tuttavuutta. Tuli vain sellainen olo, että mitä meitäkin kutsuttiin jos seuraamme ei kaivata. Ja kyllä, olin itsekin aktiivinen ja juttelin ihmisten kanssa, mutta emäntä ja isäntä vain olivat kiinnostuneet yksistä ja samoista ihmisistä koko illan.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
19.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ne ujoja ihimisiä?

Vierailija
2/5 |
19.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun kaveripariskunta on ihan samanlainen. nainen on mulle kateellinen jostain kumman syystä ja aina jos vaan saa mahdollisuuden niin on mulle tosi ilkeä ja yleensä ei bileissä puhunut mulle juuri mtn. Ei ollakkaa enää aikoihi menty heidä juhliinsa..juhlikoot keskenää väsyneet. ne o muutenki iha teini juhlia. Jotai ihme musakilpailuita ja muita pehmeitä...huoh..onneks mieskää ei sinne enää suostu menemää

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
19.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos tosi paljon, se saattoi olla syynä

Vierailija
4/5 |
19.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaan oikeasti, oli isäntäparilta hiukan tökeröä käytöstä. Heidän kuuluisi huomioida kaikkia vieraitaan.

Vierailija
5/5 |
19.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieraitakaan ei ollut paljoa, kymmenisen vierasta ja olimme bileissä kuusi tuntia. ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan neljä