Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Asunnon myynti ja välittäjä

Vierailija
03.04.2007 |

Olemme myymässä rivitaloamme. Yritimme itse myyntiä kuukauden mutta kukaan ei ottanut yhteyttä tai tullut näyttöön.



Annoimme asuntomme välittäjälle, ja heti tuli kiinnostuneita ja näyttöönkin porukkaa. Kaksi tarjousta jätettiin sunnuntaina.



Hinta on ollut koko ajan sama.



Mikä ihme siinä on että välittäjä kauppojen välissä vaikuttaa näin paljon? Osakekaupoissa kun ei kaupan teko ole mikään erikoinen juttu että siinä välittäjä tekisi muka kaupoista luotettavammat.



Ja kaiken lisäksi olimme valmiit myymäät itse halvemmalla (välittäjän palkkiosta jonkun verran pois). Nyt jos ja kun toisen tajouksen hyväksymme, maksaa ostaja enemmän kuin mitä olisi joutunut maksamaan jos olisi ilman välittäjää ostanut.



Ihme touhua.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme viisi