Lue keskustelun säännöt.
Kannattaako 2 vuotiaalle antaa enää rota-rokotetta?
Kommentit (2)
iässä suolentuppeumariskin vuoksi. Rokotteen ei ole todettu pienillä lisäävän suoletuppeumariskiä, mutta iän myötä sen riski kasvaa. Katso tarkemmin vaikka googlaamalla Rotarix tai Rotateq. Nuo olivat muistaakseni rokotteiden nimet.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Pitäisi antaa ihan pienelle muutaman viikon ikäiselle ja tehostekin alle puolivuotiaalle. 2-vuotiaalle Rota on enää tosi harvoin hengenvaarallinen , vaikkakin se on inhottava tauti.