Lue keskustelun säännöt.
Reimatec AIKUISTEN ulkoilupuku, millainen mitoitus?
03.04.2007 |
Lapsillahan koot aika reiluja. Hobbarin pukua haikailen, mietin minkä koon tilaisin. Kyseessä kuoripuku, kannattaako siis ottaa reilu että mahtuu alle vaatetta, vai onkohan tämä jo huomioitu mitoituksessa? Tietäiskö kukaan?
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla