Lue keskustelun säännöt.
Yes sir, alkaa polttaa...Sata salamaa..
08.04.2014 |
Mikä laulu ja kuka laulaja ollut suosikkisi entisajan laulajista?
Esim Eini, Virve Rosti, Maarit Hurmerinta, Maarit Peltoniemi jne...
Mun mielestä Einillä on edelleen hyviä kappaleita, esim just tämä "Yes sir, alkaa polttaa" ja Maarit Peltoniemeä tuli kanssa jossain vaiheessa kuunneltua aika paljon. ;-)
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Uppis